قزوین_ مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تاکنون ۳۱ تیم بهداشتی از دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق شهری و روستایی ثلاث باباجانی حضور یافته و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه داده اند و هیچ کمبودی از نظر ارایه خدمات درمانی لازم به بیماران وجود ندارد.

۳۱ تیم بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ثلاث باباجانی استان کرمانشاه حضور دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، ظهر روز گذشته به همراه پیمان نامدار رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، علی فخار سلیمانی مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه و فرشید غیاثوند، مدیر اداره تشریفات دانشگاه علوم پزشکی این استان ضمن بازدید از اقدامات درمانی بیمارستان صحرایی دانشگاه در منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی استان کرمانشاه، برای استقرار سه عدد کانکس استراحتگاه تیم درمان قول مساعد دادند.

در این بازدید متولی توسعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین از نزدیک در جریان روند فعالیت، تجهیزات پشتیبانی و تأسیسات بیمارستان صحرایی و اقدامات تیم درمان تخصص اضطراری ثلاث باباجانی قرار گرفت و از مرکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان در حال ساخت آسیب دیده «تازه آباد» بازدید کرد.

در پایان این برنامه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با رییس شبکه بهداشت - درمان تازه آباد دیدار و گفت و گو کرد.

معاینه بیش از ۱۲ هزار بیمار در بیمارستان صحرایی قزوین در ثلاث باباجانی کرمانشاه
 

علی فخار سلیمانیی، مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین از معاینه ۱۲ هزار و ۷۴۳ بیمار در بیمارستان صحرایی دانشگاه مستقر شده در منطقه ثلاث باباجانی کرمانشاه خبر داد.

وی عنوان کرد: پزشکان، پرستاران و متخصصانی از دانشگاه های علوم پزشکی قزوین، گیلان، تبریز، اصفهان و البرز در شهرستان و بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی حضور دارند و به ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه مشغول هستند.

فخار سلیمانی با بیان اینکه در حال حاضر پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی مستقر هستند، اظهار کرد: متخصصان مورد نیاز در رشته های داخلی، زنان و اطفال به اندازه کافی به این منطقه اعزام شده اند و هفته گذشته نیز یکی از چشم پزشکان با حضور در منطقه ثلاث باباجانی، اقدام به معاینه و ارائه عینک رایگان به بیماران کرد.

مدیر مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآور شد: تاکنون ۳۱ تیم بهداشتی از دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق شهری و روستایی ثلاث باباجانی حضور یافته و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه داده اند و هیچ کمبودی از نظر ارایه خدمات درمانی لازم به بیماران وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.