محمود اسلامیان در مجمع فدراسیون فوتبال توانست با کسب آرای بیشتر نسبت به عزیزی خادم به عضویت هیات رئیسه این فدراسیون در بیاید.

محمود اسلامیان به عضویت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آمد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از برگزاری مجمع امروز فدراسیون فوتبال و پس از رای‌گیری محمود اسلامیان به عنوان عضو جدید هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب شد.

شهاب عزیزی خادم دیگر داوطب تصدی این عنوان بود.

تعداد اعضای حاضر برای رای گیری در مجمع ۶۷ نفر بود که باید یکی از کاندیداها ۳۵ رای کسب می کرد در غیر این صورت انتخابات به دور دوم کشیده می شد. 

در نهایت شهاب الدین عزیزی خادم ۲۶ رای کسب کرد و یک رای مخدوش اعلام شد و اسلامیان ۴۰ رای آورد. 

سوابق:

محمود اسلامیان تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در  رشته مهندسی صنایع به پایان رسانده است. در طی دوران جنگ تحمیلی در خدمت جبهه های نبرد بود و پس از چند سال خدمت در وزارت کشور بعنوان استاندار و معاون استاندار، به فعالیت درحوزه های اقتصادی و صنعت فولاد کشور مشغول به کار شد. اسلامیان از سال  1380 به مدت سه سال در باشگاه سپاهان اصفهان فعالیت کرده است. لازم به توضیح است که وی در اوایل دهه هشتاد بعنوان هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خدمت کرده است. از فعالیت های دیگر اسلامیان می توان به ارائه مقالات متعدد در موضوعات اقتصادی، انتخاب طی 4 سال بعنوان صادرکننده نمونه ملی کشور، کسب عنوان جایزه اول بهره وری ملی کشور در سال 84 و 85 از سوی وزارت صنایع و معادن، کسب مدال ملی تولید درسال 83 از دست رئیس جمهور، مدال جشنواره خاتم با عنوان تولید از دانشگاه علم و صنعت ایران، عضو انجمن تولید کنندگان فولاد دنیا IISI ، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران اشاره کرد. او مدتی هم به عنوان سرپرست نایب رئیسی در فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بود اما بعد از مدتی از سمت خود کنار رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.