بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه تفکرمان دچار بیماری شده است و هرکس تنها به فکر خود است، گفت: باید دریافت‌های نامتعارف در کشور درست شود چون اگر قرار است ضرر و یا نفعی باشد باید برای همه مردم یکسان باشد.

دریافت حقوق‌های نامتعارف در جامعه اصلاح شود

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان بیمه سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: در چند سال گذشته هنگامی که آغاز بیمه سلامت بود تعریف و توصیف زیادی از آن شد چون زیبایی و خوبی هم برای مخاطبان و هم برای مردم داشت.

وی افزود: به مرور زمان شرایطی در جامعه برای بیمه سلامت پیش آمد که حتی مسئولان اصلی هم احساس نارضایتی کردند چون هزینه‌های خود را در بیمه نمی‌توانند پرداخت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر مردم در جامعه از نظر اقتصادی تحت فشار هستند در حالی که از زبان برخی مسئولان گفته می‌شود درآمدهای نامتعارفی برای برخی از دست اندرکاران دولت وجود دارد.

عبادی با بیان اینکه برخی درآمدهای نامتعارف باید اصلاح شود تا پرداخت‌ها متعارف شود افزود: اگر خروجی بیشتر از ورودی باشد فروکش می‌کند و این گره به دست همان‌هایی که آن را ایجاد کردند باز می‌شود. 

وی اظهار داشت: مجلس در برنامه بودجه باید آگاهی و تعهد کافی داشته باشد که دریافت‌ها به صورت ریشه‌ای در مباحث حقوقی تنظیم شود چون بار کنج هیچگاه به منزل نمی‌رسد.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: به هر اسم و جایگاهی همه شهروند جمهوری اسلامی ایران هستیم و اگر قرار است نفعی یا ضرری باشد باید برای همه یکسان باشد و باید تعهد و دلسوزی برای همه وجود داشته باشد. 

عبادی با بیان اینکه نباید منافع شخصی را بر منافع گروهی ترجیح دهیم افزود: اگر منافع شخصی در قالب تفکر جمعی قالب شود مشکلات برطرف می‌شود.

 وی اظهار داشت: علت بدتر شدن اوضاع اقتصادی مردم این است که تنها همه چیز را برای خود می‌دانیم و به فکر دیگران نیستیم و اگر همه به فکر یکدیگر باشیم مشکلات زودتر برطرف می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه افزود: در حال حاضر تفکرمان دچار بیماری شده چون هر کسی تنها به فکر خودش است و همه آنهایی که حقوق نجومی دارند و اختلاس می‌کنند جز ضایعات برای خود و خانواده‌شان فایده دیگر ندارد. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.