بجنورد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در آستانه شب یلدا طرح تشدید نظارت بر بازارهای استان به‌منظور پیشگیری از گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها، اجرا می‌شود.

نظارت برفعالیت‌های بازار در خراسان شمالی تشدید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یحیی نیکدل در گفتگویی اظهار کرد: نظارت‌ و بازرسی باهدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در شب یلدا و پیشگیری از هرگونه گرانی در خصوص اقلام موردنیاز مردم، آغازشده است.

نیکدل افزود: ۱۰ گروه بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در این ایام در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر فعالیت بازار نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: طی اجرای این طرح، نظارت و بازرسی از مراکز عرضه به‌ویژه واحدهای عرضه کالاهای مخصوص شب یلدا از قبیل میوه و تره‌بار، شیرینی، آجیل و خشکبار در اولویت قرار دارند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی بابیان اینکه به مناسبت شب یلدا میزان خرید میوه، آجیل و خشکبار مردم افزایش پیدا می‌کند، بیان کرد: طرح بازرسی و نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

نیکدل تأکید کرد: تمام مراکز عرضه کالا بخصوص واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی فروشی‌ها و تره‌بار موظف‌اند برچسب نصب قیمت کالا را بر روی کالاها نصب کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گزارش کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.