سمنان- معاون هماهنگی کننده سپاه استان سمنان گفت: ۳ گروه جهادی از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام‌شده است.

۳ گروه جهادی از استان سمنان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام‌شد

به گزارش قدس آنلاین، منصور شوقانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمسیون کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: سه گروه جهادی با عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به ۷ روستا منطقه سر پل ذهاب کرمانشاه از سوی بسیج سازندگی استان سمنان اعزام‌شده است.

وی با بیان اینکه این تیم‌ها در قالب فعالیت‌های پزشکی، مشاوره‌ای و خدماتی و پخش مواد غذایی به این مناطق اعزام شدند افزود: در این برهه به مردم زلزله‌زده آسیب روحی نیز واردشده که باید با برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای نیز به آنان رسیدگی کرد.

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان اعلام کرد:۷ روستای زلزله‌زده منطقه ثلاث باباجانی درمجموع ۳۳۶ خانوار دارد که رسیدگی و خدمت‌رسانی به آنان بر عهده سپاه استان سمنان است.

وی با اشاره به جمعیت این روستاها خاطرنشان کرد: این مناطق بالغ‌بر یک هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت دارد که ۲۶۳ خانه تخریب ۱۰۰ درصد شده است.

ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در این جلسه اظهار داشت: هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌های سطح استان جهت تهیه و ارسال امکانات خودرویی سنگین و سایر تجهیزات موردنیاز مناطق زلزله‌زده در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری همه مردم با سپاه استان برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان کرمانشاهی بیان کرد: حضور در بین مردم آسیب‌دیده، ابراز همدردی با آسیب دیدگان و ارائه مشاوره‌های لازم برای برگشت‌پذیری به شرایط عادی و خوداتکایی و مشارکت در بازسازی از دیگر اقدامات دستگاه‌های خدمت رسان استان سمنان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.