مدیر ورزشی پیشین باشگاه رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو گفت: به نظر من با توجه به میزبانی رئال مادرید شرایط این تیم برای ال کلاسیکو بهتر از بارسلونا است.

خورخه والدانو: شانس رئال مادرید در ال کلاسیکو بیشتر است/ شرایط مسی با رونالدو فرق دارد

به گزارش قدس آنلاین، خورخه والدانو در مصاحبه‌ای با آس در مورد یکسری موضوعات از جمله دربی سنتی میان رئال مادرید و بارسلونا یعنی جدال ال‌کلاسیکو که فردا در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود،‌نظرش را بیان کرد.

وی اظهار داشت:برخلاف دوران جوانی که بازی می‌کردم، دیگر شب خواب ال‌کلاسیکو را نمی‌بینم.بلکه اکنون در این خواب و خیال هستم که دربی بزرگترین بازیکنان جهان را تحلیل و تفسیر کنم.

او که قرار است فردا برای شبکه باین‌اسپورت این مصاف تماشایی و هیجان‌انگیز را آنالیز کند، افزود:به نظرم رئال مادرید از شانس بیشتری برای این مصاف برخوردار است.اما بارسلونا نیز قدرتش را در فصل جاری نشان داده است.هر چند که برخلاف گذشته به حرکات فردی اتکا ندارد و بر اساس کار گروهی، اهدافش را پیگیری می‌کند.

مهاجم پیشین آرژانتین در پاسخ به این سئوال که بارسلونا کنونی از بارسا دوران لوئیس انریکه خطرناک‌تر است، نیز اظهار داشت:مسلم است که بارسا دیگر نیمار را ندارد.به نظرم نسبت به آن زمان از قدرت جادویی و جذابیت کاتالان‌ها کاسته شده است.

والدانو همچنین در مورد مقایسه رونالدو و مسی نیز عنوان کرد:مسی یک نابغه است.او همه قابلیت‌هایش را به شکلی بسیار زیبا آشکار کرده و هر سال هوش و زیرکی‌ خویش را نشان داده است.در هر پستی قادر است قابلیت‌هایش را نمایان سازد.او کریستیانو ۲ فوتبالیست کاملا برتر جهان از نظر قدرت و کارایی هستند.هر دو همیشه با انگیزه برای حضور در مسابقات بوده و همیشه چیزهای تماشایی برای عرضه در پیکارها دارند.

والدانو همچنین در مورد احتمال حضور نیمار در جمع کهکشانی‌ها عنوان کرد:صادقانه می‌گویم در این مورد هیچ چیز نمی‌دانم.مشخص نیست که آیا رئال به چنین بازیکنی نیاز دارد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.