عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باید جایگاه جباری حفظ شود، گفت: الان داریم اثرات پالس مثبتی که از هفته یازدهم به تیم منتقل کردم را می‌بینیم!

حسن زمانی: نتایج خوب استقلال اثرات «پالس»های مثبت من است!

به گزارش قدس آنلاین، حسن زمانی در گفتگو با مهر به پیروزی اخیر استقلال برابر ایرانجوان بوشهر پرداخت و تاکید کرد قهرمانی جام حذفی امسال برای استقلال خواهد بود. وی همچنین درباره شرایط بازگشت جباری به استقلال و بازی با تیم های عربستانی در کشور بی طرف صحبتهایی را مطرح کرد که مشروح این گفتگو در ذیل می آید:

* ارزیابی شما از عملکرد استقلال در بازی با ایرانجوان چه بود؟

- حسن زمانی: این یکی از زیباترین بازی های استقلال بود که تا این هفته دیده بودیم. استقلال بسیار هماهنگ و منظم کار کرد و شاهد اجرای خوب دستورات سرمربی در زمین بودیم. این مسابقه نشان داد که اگر یک تیم برنامه داشته باشد، راحت می تواند نتیجه بگیرد. با این روند، ما در آینده روزهای درخشانی خواهیم داشت؛ هم در جام حذفی، هم در لیگ و هم در آسیا.

* چقدر برای قهرمانی استقلال در جام حذفی شانس قائل هستید؟

- اگر مشکل خاصی پیش نیاید و بازیکنان در دیدار نیمه نهایی و فینال هم همینطور بازی کنند، امسال جام حذفی برای استقلال خواهد بود. واقعا شیوه بازی استقلال به شکلی بود که از دیدن آن لذت بردم. وینفرد شفر اثرات مثبتش را در تیم استقلال گذاشته است و با تلاش او و دستیارانش و بازیکنان، نتیجه کار را دیدیم.

* شما در مصاحبه های گذشته خود عنوان کرده بودید که استقلال تا هفته هجدهم جزو سه تیم اول جدول خواهد بود. در حالی که با شرایط فعلی چنین چیزی بسیار بعید است.

- همین نتایجی که به دست آمد، اثرات پالس مثبتی است که بنده از هفته یازدهم به تیم منتقل کردم. شما هر موقع پالس مثبتی بفرستید، اثراتش را می بینید. برنامه این است که تا هفته هجدهم جزو چند تیم بالای جدول باشیم!

* یکی از مشکلات احتمالی استقلال، بازی با الهلال عربستان در کشور بی طرف است. باشگاه استقلال چقدر پیگیر برگزاری این بازی در تهران و ریاض است؟

- آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه از طرف هیات مدیره، پیگیر این موضوع است. ما از فدراسیون خواستیم جلوی زورگویی و حرف غیر منطقی عربستانی ها را بگیرد و کوتاه نیاید. به اذعان خود سعودی ها، ایران یکی از امن ترین کشورهای خاورمیانه است و نیامدن آنها به ایران بهانه ای بیش نیست.

* عربستانی ها چند روز پیش رئیس فیفا را به ریاض دعوت کردند و رابطه خوبی با فدراسیون جهانی دارند. آیا با این وضعیت، امیدی به گرفتن حق خود دارید؟

- به هر حال ما در بحث مجامع بین المللی ضعف داریم که باید برطرف کنیم و اجازه ندهیم حقمان ضایع شود. فدراسیون باید از حق تیم های ایرانی دفاع کند.

*  در صورتی که روال سال گذشته برای بازی با تیم های عربستانی پابرجا باشد، آیا باشگاه استقلال کشور عمان را انتخاب می کند؟

- اولویت ما بازی در خاک ایران و عربستان است. اگر بخواهیم کشور ثالث و بی طرف انتخاب کنیم، هزینه بسیار سنگینی روی دوشمان می افتد و همچنین از حضور تماشاگران محروم می شویم. در بازی تیم استقلال با نمایندگان عربستان بالای ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه آزادی می آیند و برای همین، بازی در کشور بی طرف از نظر مالی هم برای AFC مشکل ساز است.

* روز چهارشنبه جلسه کمیته تعیین وضعیت با نماینده باشگاه استقلال و مجتبی جباری بی نتیجه ماند. شفاف بگویید موضع باشگاه در قبال مجتبی جباری چیست؟

- جباری یکی از سرمایه های فوتبال ما و استقلال است و جایگاه او باید حفظ شود. با این حال بهترین کسی که می تواند درباره جباری تصمیم بگیرد، سرمربی تیم است. اگر سرمربی به این جمعبندی برسد که از جباری استفاده کند، هیات مدیره هم از این تصمیم حمایت می کند.

* وینفرد شفر هم موضع مشخصی درباره جباری نداشت و اعلام کرد مشکل او و باشگاه باید حل شود. چرا باشگاه و سرمربی استقلال این موضوع را باهم پاسکاری می کنند؟

- بحث پاسکاری نیست. بهترین نفر برای تصمیم گیری در این خصوص، وینفرد شفر است. ما نمی توانیم از طرف شفر نظر بدهیم. ایشان باتوجه به سوابق جباری و جلسه ای که با وی داشت، می تواند تصمیم بگیرد. این تصمیم می تواند همکاری مشروط با جباری باشد یا قطعی.

* یعنی اگر شفر اعلام کند مجتبی جباری فردا به تمرین بیاید و به تیم اضافه شود، باشگاه از این تصمیم حمایت می کند؟

- قطعا هیات مدیره نظر شفر را در جلسه مطرح و تصمیم لازم را می گیرد!

* شما بازهم بازگشت جباری را به نظر هیات مدیره مشروط کردید؟

- اگر وینفرد شفر نظرش این باشد که از جباری استفاده کند، ما از این نظر حمایت می کنیم.

* به عنوان سئوال پایانی؛ جذب مهاجم جدید تا چه میزان قطعی شده است؟

- ما در دو، سه بازی اخیر ضعف قبلی گلزنی خود را برطرف کردیم ولی برای تقویت تیم، منتظر نظر سرمربی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.