تربت جام ـ خطیب نماز جمعه تربت جام با اشاره به اینکه مسئولین شهرستان نباید نسبت به مسایل فرهنگی بی تفاوت باشند گفت: مسئولان لازم است به وظیفه فرهنگ سازی خود به درستی عمل کنند و وظیفه یک مسئول آموزش به مردم است.

مسئولین تربت جام نباید به مسایل فرهنگی بی تفاوت باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری در خطبه های نماز جمعه تربت جام افزود: کار فرهنگی به دوش دولت بوده و لازم مسئولان دولتی در نشر فرهنگ اسلامی ایرانی تلاش جدی داشته باشند و نسبت به مسایل فرهنگی تربت جام بی تفاوت نباشند.

خطیب جمعه تربت جام با انتقاد ازنحوه  استخدام نیرو در آموزش پرورش تربت جام گفت: طی دو ماه گذشته ۶ نفر در آموزش و پرورش تربت جام بصورت سفارشی جذب شده اند که مشخص نیست به چه شیوه انتخاب شدند که باعث اعتراض بسیاری از جوانان تحصیل کرده شده است و لازم است مسئولان مربوط واقعیت را به مردم بگویند تا این انتخاب ها برای مردم بیشتر روشنگری شود.

وی همچنین به نمایندگانی که به طرفداری از سران فتنه می پردازند گفت: این مجموعه از نمایندگان وقت هدر می دهند و درد مردم و اولویت های نظام را تشخیص نمی دهند لازم است به مشکلات منطقه حوزه خود به بیکاری و مهاجرت مردم به کلان شهرها بیشتر توجه کنند.

 حجت الاسلام محمد جواد طاهری گفت: کسانی که می خواهند برای آزادی از سران فتنه تلاش کنند بدانند ما در مقابل شان متحد خواهیم شد و توسط مردم مهجور می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.