گیلان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، یکی از پیامدهای نشست های تخصصی توسعه را همکاری بسیاری از کارشناسان در تدوین برنامه ششم توسعه استان دانست و تصریح کرد: مجموعه مباحث مطرح شده در ذیل ۳۳ کمیته جمع آوری و تدوین شد و در نهایت برنامه توسعه استان شکل گرفت.

برنامه توسعه گیلان ذیل ۳۳ کمیته تدوین شده است

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، کیوان محمدی در بیست ونهمین نشست تخصصی توسعه که با موضوع «تبیین رویکردها و نقش پژوهش و آینده نگری در توسعه کشور» در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان برگزار شد، با اشاره به استمرار برگزاری جلسات ماهیانه توسعه از تیرماه ۹۴ تاکنون، اظهار کرد: این جلسات به پیشنهاد و ابتکار معاونین و مدیران سازمان به فاصله کمتر از دو ماه بعد از احیا برگزار می شود.

وی یکی از پیامدهای نشست های تخصصی توسعه را همکاری بسیاری از کارشناسان در تدوین برنامه ششم توسعه استان دانست و تصریح کرد: مجموعه مباحث مطرح شده در ذیل ۳۳ کمیته جمع آوری و تدوین شد و در نهایت برنامه توسعه استان شکل گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، هدف اولیه از برگزاری این جلسات را رسیدن به همسانی و همفکری درخصوص دستاوردهای توسعه در قالب کارشناسان و مدیران سازمان دانست و یادآور شد: به مرور این جلسات گسترش پیدا کرد و در حال حاضر بسیاری از مدیران و مسئولان مباحث توسعه را دنبال می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.