رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که با توجه به اطلاعات به دست آمده از برخی منابع موثق، دولت آمریکا قصد دارد به زودی طرح های بسیار خطرناک تری را در قبال قدس اشغالی و فلسطین ارائه دهد.

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس امروز شنبه در یازدهمین اجلاس علمی قدس در غزه تاکید کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از برخی منابع موثق و آگاه، دولت آمریکا به زودی می خواهد طرح های بسیار خطرناک تری را در مورد مسئله قدس و فلسطین ارائه دهد.

وی افزود: از جمله این اقدامات و طرح ها می توان به تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان دولتی یهودی، الحاق شهرک های صهیونیست نشین به اراضی تحت سلطه آن و اعلام لغو حق بازگشت آوارگان فلسطینی اشاره کرد.

هنیه گفت: تمامی اقدامات و تصرفات دشمن صهیونیستی در قدس باطل و مردود است و امت اسلام هرگز از قدس چشم پوشی نخواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: آنچه اکنون شاهد هستیم، نه انتفاضه ای فلسطینی، بلکه انتفاضه ای اسلامی عربی است که سراسر امت اسلام را فراگرفته است.

وی گفت: تصمیم ترامپ در مورد قدس هرگز اجرایی نمی شود، قدس نه شرقی و نه غربی، بلکه شهری واحد و یکپارچه است و تا ابد پایتخت فلسطین خواهد بود.

هنیه ادامه داد: از تشکیلات خودگردان می خواهیم مواضعی واضح و روشن در قبال این تصمیمات اتخاذ کرده، سد راه مقاومت و انتفاضه نشود و در روند سازش با دشمن صهیونیستی بازنگری کند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.