بجنورد- رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی در خراسان شمالی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی اظهار داشت: در پی رصد و پایش کانال ها و گروه های تلگرامی، گروهی با ۵۰۰ عضو فعال کردن اقدام به بارگذاری تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی می‌کرد شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده، فردی با هویت معلوم را در این زمینه شناسایی که پس از اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد:  متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم خود معترف  و انگیزه خود را کسب درآمد اعلام کرد.

سرهنگ علی اعتمادی با اشاره به متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: پلیس فتا سایه‌سار  امنیت در فضای سایبر بوده و با اشرافیت به این فضا با افراد مجرم و سودجو برخورد قانونی خواهد کرد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان خودرو با ۲۲ فقره سرقت در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان خودرو و کشف ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت:  ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با بیان اینکه  این عملیات منجر به دستگیری ۳ متهم شد، خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۲ فقره سرقت خودرو اعتراف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند

سرهنگ پاکدل در پایان از تمامی شهروندان خواست تا هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و درصورت اطلاع از این گونه اخبار مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.