رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به مقامات عالی نظامی، سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو مسیحی را تبریک گفت.

سرلشکر باقری میلاد حضرت مسیح(ع) را به مقامات نظامی جهان تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به مقامات عالی نظامی، سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو مسیحی را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک بازگشت بشریت به آموزه های سعادتبخش ادیان و پیامبران معظم الهی و تقویت روح دوستی، همدلی و تعامل راستین بین همه ملتها خواهد توانست استقرار روزافزون صلح و ثبات جهانی و گرایش بیش از پیش جامعه‌ انسانی به حقیقت و عدالت را رقم زند و پدیده های تهدید کننده امنیت و رستگاری جوامع و ملل به ویژه ظلم، تبعیض، بی عدالتی و تروریسم را از صحنه زندگی آنان محو سازد. 

با اظهار تأسف و نگرانی و محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در اعلام قبله گاه اول مسلمانان به عنوان پایتخت غاصبان فلسطین در روزهای اخیر، امید است شاهد آرامش و همزیستی تمامی مردم فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی براساس عدالت و رأی برابر در آن سرزمین مقدس باشیم. 

اینجانب در کمال مسرت و افتخار، سالی سرشار از سلامتی، بهروزی، موفقیت و آرامش برای جناب‌عالی، خانواده محترم، نیروهای مسلح، دولت و ملت آن کشور را از خداوند متعال طلب می کنم.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.