قزوین_ مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: ۹ دی صحنه زیبایی از امام، امت و عاشق و معشوق در دفاع از حریم ولایت و خط بطلانی برتمام فتنه انگیزیهای ۸ ماهه جریان فتنه بود.

حماسه ۹ دی خط بطلان بر تمام فتنه انگیزی های جریان فتنه بود

حجت الاسلام شجاعی مهر در گفت وگویی در خصوص حماسه ۹ دی اظهار کرد: فتنه ۸۸ بر اثر رها شدن بعضی گلوگاه ها و فتنه های احد بود که بعضی خواص در سایه غفلت و جهل و سرپیچی از فرمان رهبر الهی به جمع آوری غنائم انقلاب، قدرت طلبی، زیاده خواهی و فرصت طلبی منافقان مشغول شدند که نقاب تزویر بر چهره خود گذاشته بودند.

وی افزود: فتنه ۸۸ کم کاری برخی از خودیهائی بود که در مقابل بعضی حرکتهای جریان نفاق احساس تنبلی کرده و یا به دشمنان روسیاه مردم و انقلاب اعتماد کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: فتنه گران نقاب از چهره برداشته و به مقدسات حتی به دستگاه ابی عبدالله الحسین نیز تعرض کردند و با آتش کشیدن خیمه های عزای امام حسین (ع) لبخند بر لبان یزیدیان زمان آوردند اما مردم شجاع، مؤمن و انقلابی خیلی زود در سایه هدایت های رهبری آنها را شناختند و به زباله دان تاریخ ریختند.

شجاعی مهر یادآور شد: فتنه گران خواسته و ناخواسته برای رسیدن به اهدافشان با دشمنان قسم خورده ملت ایران هماهنگ شده و طعم شیرین یک حماسه بزرگ چون انتخابات را به کام ملت و رهبرانقلاب تلخ کردند. 

وی اذعان داشت: حماسه ۹ دی یادآور فروپاشی دیوار بی اعتمادی بود که فتنه گران قصد داشتن با شک و تردید بین مردم و حاکمیت کنند تا چهره حقیقی انقلاب دیده نشود؛ منافقینی که برای رسیدن به منافع خود چنگال خیانت به ارزشهای اسلام و انسانی کشیدن و حتی به عزاداران و هیأت های حسینی هم توجه نکردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: ۹ دی صحنه زیبایی از امام، امت و عاشق و معشوق در دفاع از حریم ولایت و خط بطلانی برتمام فتنه انگیزیهای ۸ ماهه جریان فتنه بود؛ ای کاش در زمان امیرالمومنین (ع) هم چنین امت بصیری برای دفاع از ولایت بود تا دیگر چهره دختر رسول خدا کبود نمی شد.

شجاعی مهر تصریح کرد: ۹ دی یک حادثه و اتفاق کوچکی نیست یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی حرکت در سایه دین تحقق وعده الهی باشد بلکه یک صحنه تقابل جریان علوی بر جریان اموی و عمروعاص های زمان محسوب می شود.

وی افزود: آرزوی امیرالمومنین داشتن امتی بود که بتوانند ۹ دی را خلق کنند تا پرچم اسلام ناب بر زمین نیفتد و عزت و اقتدار دین خدا حفظ شود  و ۹ دی نقطه پایان و سرانجام امید واهی بعضی قدرت طلبان و منفعت طلبان و منافقین فتنه انگیز بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.