زنجان- مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۶۲ باب مدرسه در استان مقاوم‌سازی شده‌اند گفت: نیمی از مدارس استان زنجان به استانداردسازی سیستم گرمایشی نیاز دارند.

نیمی از مدارس استان زنجان به استانداردسازی سیستم گرمایشی نیاز دارند

به گزارش قدس آنلاین، امروز در حالی آیین تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی مدارس استان زنجان برگزار شد که استاندار و معاونانش در این مراسم حضور نداشتند.

این مراسم با حضور علی شهری معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی کشور و علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و از زحمات علی عسگری قدردانی شد و جهانگیر صفری به عنوان مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان منصوب شد.

علی عسگری، مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در این‌ جلسه اظهار داشت: زحمات امروز ما در مقابل رشادت‌های شهدا در جنگ هشت‌ ساله شهدا بسیار ناچیز است.

وی افزود: امروزه اداره‌ای را تحویل می‌دهم‌ که این اداره در کشور حرف‌های بسیار زیادی دارد.

مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان به استاندارسازی ۵۸۳ باب مدرسه اشاره کرد و افزود: این تعداد مدارس از لحاظ سیستم گرمایشی و سایر موارد استاندارسازی شد اگرچه نیمی از مدارس باقی مانده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۶۲ باب مدرسه در استان مقاوم‌سازی شده‌اند، تصریح کرد: این تعداد مدرسه شامل یک هزار و ۳۲۰ کلاس درس می‌شود.

عسگری با اشاره به فعالیت خیران مدرسه‌ساز در استان گفت: از سال ۹۲ تا ۹۵ خیران ۱۰۰ کلاس درسی را به فضای آموزشی استان اضافه کردند.

وی به تاسیس دفتر فنی در این اداره اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه کارشناسان دفتر فنی اداره‌کل نوسازی حرفی برای گفتن در استان دارند.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس و تجهیز استان زنجان با تاکید بر اینکه همواره تربیت نیروی متخصص در دستور کار اداره بود، گفت: خوشحالم امروز یکی از معاونان این اداره به سمت مدیرکل جدید نوسازی استان منصوب شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های وزارت‌خانه و سازمان نوسازی کشور تهیه شناسنامه فنی برای امکانات و فضاهای آموزشی است،‌گفت: این کار در استان زنجان از سال ۸۵ آغاز شد و امروزه با استفاده از آن مشخصات می‌توانیم برای مدارس تصمیم‌گیری کنیم.

عسگری با ابراز خرسندی از تعاملات خوب اداره‌کل نوسازی با مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان گفت: همواره مشاور امین برای روسای چهارده‌گانه آموزش و پرورش بودم.

وی با بیان‌ اینکه رتبه‌ها و مقام‌های نخست در ارزیابی‌های مختلف کشوری و استانی بیانگر ارتباط خوب این اداره با دستگاه‌های اجرایی استان است،‌ عنوان کرد: این اداره ارتباط خوبی با خیران مدرس‌ساز استان دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.