سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از شکست برابر بارسلونا گفت: این شکست سنگینی بود ولی قرار نیست چیزی را در جمع ما تغییر بدهد.

نخستین واکنش زین الدین زیدان بعد از شکست تحقیر آمیز در ال کلاسیکو

به گزارش قدس آنلاین، نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل تمام شد ولی در نیمه دوم بارسا سه گل به رئال زد تا با یک برد شیرین راهی تعطیلات زمستانی شود.

زیدان در پایان بازی گفت: حس واقعا بدی دارم. بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول همه چیز برابر بود. این یک شکست سخت و دردناک برای ماست. فوتبال همین است و در دیداری سخت و دشوار شکست خوردیم. پس از گل اول، تصمیم به هجومی کردن تیم داشتم که کارواخال اخراج شد و از آن به بعد، روند بازی کاملا عوض شد.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: نیمه دوم بد دفاع کردیم و با یک اشتباه به ما گل زدند. در چنین دیدارهایی جزئیات بسیار تعیین کننده هستند. این یک شکست سنگین است ولی قرار نیست چیزی در تیم ما تغییر کند. نباید عقل مان را از دست بدهیم. رئال هرگز تسلیم نمی شود. حالا باید به تعطیلات برویم و در کنار خانواده های مان باشیم. سپس بر می گردیم و به مسیرمان ادامه می دهیم. هنوز چیزی برای ما تمام نشده است.

وی در خصوص حضور کوواچیچ به جای ایسکو در ترکیب اصلی بیان کرد:. او وظیفه داشت نزدیک مسی حرکت کند و کارش را هم خوب انجام داد. این تصمیمی بود که قبل از بازی گرفته بودیم.

از زیدان درباره خریدهای زمستانی سوال شد که وی اینگونه پاسخ داد:. در این مورد حرفی برای گفتن ندارم..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.