اهواز_ رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: خانواده بیماران خاص به اندازه کافی دغدغه بیمار خود را دارند و نباید تهیه و تامین داروی این بیماران هم به دغدغه و مشکلات این خانواده های عزیز اضافه شود.  

تامین و توزیع «داروهای بیماران خاص» در شهرستان شوشتر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر،  فرهاد ابول نژادیان رئیس این دانشکده در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی گفت: انتظار دارم مدیریت جدید با سرعت و جدیت در جهت ساماندهی حوزه های مختلف غذا و دارو در شهرستان شوشتر ورود کرده و مشکلات را مرتفع نماید.

وی اظهار کرد: حوزه تحت نظر شهرستان شوشتر دارای ۲۰ داروخانه و ۱۵ شرکت تولیدی مواد غذایی بزرگ است که این مطلب، وظیفه سنگینِ مدیریت این حوزه را در نظارت بر تولیدات کارخانه های مواد غذایی و توزیع دارو توسط داروخانه ها، بازرسی موارد تخلف و ساماندهی امورات تجهیزات پزشکی در شهرستان شوشتر نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تامین داروهای بیماران خاص بیان داشتند: خانواده بیماران خاص به اندازه کافی دغدغه بیمار خود را دارند و نباید تهیه و تامین داروی این بیماران هم به دغدغه و مشکلات این خانواده های عزیز اضافه شود. 

ابول نژادیان خاطر نشان کرد: در تهیه داروهای بیماران خاص هیچ مشکلی نداریم. مشکل اصلی در توزیع این داروهاست و در اسرع وقت باید یک داروخانه در شهرستان موظف به توزیع این داروها گردد تا بیماران مجبور نباشند مسافت های زیادی را برای تهیه داروهای مورد نیازشان طی کرده و متحمل هزینه های سنگین شوند.
ابول نژادیان در پایان این مراسم، ابلاغ سرپرستی مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی شوشتر را به " دکتر مرضیه عجمی" تقدیم و برای ایشان از درگاه خداوند منان توفیق خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان را مسئلت نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.