زاهدان-فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان گفت:گارد آهنین امنیت پرواز جمهوری اسلامی ایران از افتخارات سپاه پاسداران در عرصه بین المللی است.

۳دهه افتخار برای سپاه پاسداران در عرصه امنیت پرواز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار حبیب شهرکی پور اظهار داشت : هر ساله در راستای گرامی داشت پنجم دی ماه، سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ع) مبنی بر استقرار سپاه در فرودگاه‌های کشور ویژه برنامه‌هایی در سپاه حفاظت هواپیمایی استان سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود.

وی گفت: شکوفایی و رشد امنیت پرواز و حفاظت از آسمان ایران را مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدای سپاه پاسداران و خدمتگذاران این عرصه هستیم.

وی بیان کرد: همکاران ما در سپاه فرودگاه و گارد امنیت پرواز امروز با توان و آمادگی بسیار بالا در این سنگر مقدس مشغول به خدمت هستند و تمام مسائل امنیتی و حفاظتی را کاملا رصد می‌کنند.

شهرکی پور به خنثی شدن بیش از ۱۳۰ مورد تهدید به هواپیما ربائی در کل کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سیستان و بلوچستان تهدیدهای مربوط به هواپیماربائی از سوی دشمن بوده که با هوشیاری پاسداران و نیروهای امنیتی مستقر درسپاه حفاظت هواپیمایی استان بطور کلی خنثی شده اند.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی استان ملموس بودن آرامش خاطر مسافرین خطوط هواپیمائی کشور را از نقاط قوت سپاه پاسداران در تأمین امنیت مسافرت‌های هوائی عنوان کرد وگفت: در صنعت پرواز و هواپیمائی، امنیت پرواز سپاه پاسداران همواره بعنوان یک نیروی قوی مطرح بوده و برای بسیاری از از کشورهای همجوار و همسایه الگو شده است.

وی از شهداءبه عنوان راست قامتان تاریخ انقلاب اسلامی نام برد وبه تعداد شهداء این حفاظت اشاره کرد و افزود: شهیدان جوادیان، جهانزاده، قاسمی و عارف شهرکی از شهدایی هستند که سپاه فرودگاه در دفاع مقدس، درگیری‌های غرب و جنوب شرق استان و حادثه تروریستی مسجد جامع تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهرکی پور تصریح کرد:رسالت ما در قبال این شهیداء آن است که از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفاظت کنیم و تلاش کنیم راه شان را ادامه دهیم و برای پیشرفت اهداف انقلاب گام برداریم.  

این مسئول اظهار داشت:تجدید میثاق وعهد وپیمان با شهدای انقلاب اسلامی وشهداء صنعت هواپیمایی سپاه استان، دیدار کارکنان با نماینده، ولی فقیه در استان، دیدار با فرمانده هان سپاه استان، تجلیل از کارکنان سپاه فرودگاه از اهم برنامه‌های اجرایی این نهاد در راستای پنچم دی ماه سالروز صنعت هواپیمایی در استان سیستان و بلوچستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.