۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 580509

با وجود اظهارات قبلی فروش باشگاه نفت تهران همچنان در پرده ابهام قرار دارد.

فروش نفت تهران همچنان در پرده ابهام

به گزارش قدس آنلاین، درحالی که حمیدرضا جهانیان برای نیم فصل دوم مربی جدیدی برای تیمش انتخاب کرده و به عنوان مالک باشگاه نفت کنفرانس مطبوعاتی برگزار می کند از مجمع واگذاری باشگاه نفت اخبار متفاوتی به گوش می رسد. روز گذشته این خبر منتشر شد که شرکت تهران کاررسا و شخصی به نام دکتر فردوسی که پزشک قلب و وارد کننده تجهیزات پزشکی است قرار است امروز مالکیت باشگاه نفت را به عهده بگیرد اما گویا این موضوع به این زودی امکان پذیر نیست.

بیژن تاجیک دبیر کمیته واگذاری باشگاه نفت در این رابطه گفت:« تا این لحظه هیچ اتفاق تازه ای رخ نداده است. شرکت تهران کاررسا قرار بوده یکسری تعهداتی که باید را انجام بدهد و نمی دانم آیا تا امروز این کار انجام می شود یا نه؟»

او همچنین درباره اینکه آیا مالکیت این شرکت بعد از نفت طلائیه مسجل شده است گفت:« به هیچ وجه اینگونه نیست. خیلی ها پیشنهاد داده اند و ما آن را منوط به انجام تعهدات کرده ایم. تقریبا متقاضیان شرایط یکسانی دارند و همانطور که گفتم همه چیز منوط به اجرای تعهدات است.»

دبیر کمیته واگذاری باشگاه نفت در این باره که آیا امروز تکلیف این باشگاه مشخص خواهد شد گفت:« بعید می دانم چرا که صحبتی در این رابطه که امروز ماجرای باشگاه نفت حل شود انجام نشده است. همانطور که گفتم پیشنهادات زیاد است و ما باید ببینیم کدامیک می توانند تعهدات را انجام بدهند.»

با این وصف می توان گفت هنوز تکلیف نهایی باشگاه نفت مشخص نشده است. ضمن این که گفته می شود شرکت تهران کاررسا که درحال حاضر اصلی ترین مشتری نفت به حساب می آید نیز باید مانند طلائیه و بهنام پیشرو سه تعهد اصلی را حل کند که گویا مهمترین آن ها پرداخت بدهی ده میلیاردی مالیاتی و همچنین تسویه حساب و تعیین تکلیف با اشخاص و بازیکنان طلبکار از باشگاه است. تعهداتی که نه بهنام پیشرو و نه طلائیه آن ها را انجام ندادند تا مجمع به دنبال یک مالک جدید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.