یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سه سارق حرفه ای با ۸ فقره سرقت منزل و کشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان خبر داد.

۲ میلیارد ریال اموال سرقتی در میبد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ «سیدمحمدطاهرموسوی» با بیان این خبر اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح شهر میبد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و افزایش گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که در حال پرسه زنی در اطراف یک منزل مسکونی بود مشکوک شده و او را دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.

موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت از منازل مسکونی در این شهرستان با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد که پس از هماهنگی قضائی دو همدست دیگر این متهم نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در اداره پلیس به هشت فقره سرقت منزل و نگهداری اموال مسروقه در مخفیگاهشان اعتراف کردند افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از دو میلیارد ریال انواع اموال مسروقه شامل پول، طلاجات، وسایل الکترونیکی و ... را کشف کردند.

این مسئول ضمن اشاره به شناسایی مالباختگان این پرونده و تحویل اموال سرقتی به آنها خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر از اعضای این باند ادامه دارد و شهروندان با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، از نگهداری طلا، پول و اشیای قیمتی در منزل خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.