ایلام - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت مدیر عامل این شرکت، زمینه اشتغال قهرمان وزنه برداری جهان در شرکت پالایش گاز ایلام فراهم شد.

زمینه اشتغال قهرمان وزنه برداری جهان در پالایش گاز ایلام فراهم شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام عصر روز یکشنبه در دیدار با علی هاشمی، با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف این شرکت در قبال جوانان این مرز و بوم، حمایت از ورزشکاران علی الخصوص قهرمانان ملی است، اظهار داشت: در همین راستا با پیگیری ها صورت گرفته و با موافقت شرکت ملی گاز، زمینه اشتغال «علی هاشمی» قهرمان وزنه برداری جهان در این شرکت فراهم خواهد شد.
شهریار داری پور با اشاره به اینکه علی هاشمی علاوه بر قهرمانی در میدان ورزش، در میدان اخلاق و ارزش نیز پیروز شده است، افزود: این ورزشکار ارزنده استان و کشورمان پس از قهرمانی در خاک آمریکا، با به نمایش درآوردن اخلاق و رفتار اسلامی، توانست فرهنگ ایرانی – اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.
وی با بیان این مطلب که تقدیر رهبر انقلاب از علی هاشمی، نشان دهنده ارزشمند بودن حرکت ایشان است، خاطرنشان ساخت: این شرکت در راستای حمایت مادی و معنوی از قهرمانان کشورمان، پس از پیگیری های فراوان، زمینه به کارگیری علی هاشمی در شرکت پالایش گاز ایلام را فراهم ساخته ایم تا با حمایت همه جانبه از وی، زمینه افتخارآفرینی های این ورزشکار ارزنده کشورمان را بیش از پیش مهیا سازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.