اهواز_ پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری با حضور قائم مقام وزیر نفت و استاندار خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به کار کرد .

پانزدهمین نمایشگاه صنعت حفاری خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، امروز ۳دی ماه با حضور مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزان صنعت حفاری در محل نمایشگاه بین المللی اهواز آغاز به کار کرد. 
  
در این نمایشگاه ۱۲۰ واحد معتبر در قالب شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات، تامین کننده تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت حفاری حضور دارند و ۶هزار متر مربع فضای مسقف و رو باز به این نمایشگاه اختصاص داده شده است. 
  
از مجموع شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پانزدهم صنعت حفاری، ۷۲ درصد از استان خوزستان و ۲۸ درصد از استان‌های تهران، فارس، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی حضور دارند.  ۸۵ شرکت و مجموعه سازنده قطعات و تجهیزات صنعت حفاری، ۱۰ شرکت تامین کننده و پنج شرکت خدماتی هستند. 
  
تشکیل پنل‌های تخصصی از سوی مدیریت پژوهش و فناوری شرکت با همکاری بخش‌های عملیاتی و فنی تخصصی و رونمایی از چند تجهیز راهبردی از جمله برنامه‌های تعریف شده در این نمایشگاه به شمار می‌آید. 
  
شمار قابل توجهی از شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ صنعتی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری فعالیت می‌کنند در این رویداد نمایشگاهی مشارکت دارند. شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، انجمن‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت و شرکت‌های فعال در عرصه حفاری در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری حضور دارند. 
  
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از سوم تا ششم دی ماه جاری همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ برای بازدید عموم دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.