بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی مشترک به وزیر آموزش و پرورش خواستار برخورد با یک تخلف و پاسخ یک هفته ای به مجلس شدند.

تذکر کتبی ۱۵۰ نماینده به وزیر آموزش و پرورش درباره یک تخلف

به گزارش قدس آنلاین، در پایان جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی توسط هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه و علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در تذکر مشترک به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در برنامه ریزی برای خرید سیب از کشاورزان آذربایجان غربی و جلوگیری از واردات این محصول شدند.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه، علیرضا محجوب نماینده تهران و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در تذکر مشترک به وزیر بهداشت خواستار حل مشکلات بیمه سلامت ایرانیان در بیمارستان ها شدند.

۱۵۰ نماینده مجلس نیز در تذکر مشترک به وزیر آموزش و پرورش بر لزوم برخورد قاطع با مسئولان متخلف آموزش و پرورش لرستان و پاسخ یک هفته ای وزیر به مجلس تاکید کردند؛ این نمایندگان با اشاره به حذف جمله «اشهد ان علی ولی الله» از اذان در یک جزوه تکثیر شده در مدارس، خواستار پیگیری این مسئله شدند.

محمد دهقان نماینده مردم چناران و طرقبه در تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی بر جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ و بازگشت آن به قیمت سابق تاکید کرد.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار دستور وی برای استمهال تسهیلات پرداختی به زلزله زدگان کرمانشاه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.