قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه پیشرفت‌های مالی می‌باید از راه درست بدست آید، اضافه کرد: خداوند تأکید می‌کند که امانت‌ها باید به اهلش سپرده شود و مسئولان نیز باید تلاش کنند تا امانت‌دار خوبی برای مردم باشند.

مسؤولان باید امانت دار خوبی برای مردم باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر روز یکشنبه در دیدار با آقای باقر جلوخانی رئیس جدید سازمان نظام مهندسی استان قزوین اظهار کرد: مسئولانی که با نیت خدمت به مردم و جلب رضایت الهی به مردم خدمت ارائه می‌دهند و از فرصتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده میکنند، خاطرات خوبی از خود به جای می‌گذارند و در پیشگاه خداوند سربلند هستند.

وی افزود: در مقابل مسئولانی قرار دارند که تلاش می‌کنند تا از فرصت‌های مسئولیتی که در اختیار دارند، برای رسیدن به جایگاه‌های دنیایی و ثروت‌اندوزی استفاده کنند که چنین اقداماتی در نظام دینی و الهی باطل و غیر قابل پذیرش است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه پیشرفت‌های مالی می‌باید از راه درست بدست آید، اضافه کرد: خداوند تأکید می‌کند که امانت‌ها باید به اهلش سپرده شود و مسئولان نیز باید تلاش کنند تا امانت‌دار خوبی برای مردم باشند.

عابدینی بر نظارت دقیق و کارشناسی بر ساخت و سازها تأکید کرد و یادآور شد: اگر نظارت‌ها در ساخت و سازها به درستی و کارشناسی شده صورت بگیرد، ضمن حفظ سرمایه مردم، مسئولیتی که به امانت در اختیار مدیران قرار گرفته است حفظ خواهد شد.

وی شایسته سالاری را اصل مهمی دانست که می‌باید به خوبی انجام شود و خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه جامعه نیازمند توجه هر چه بیشتر به شایسته سالاری است و اگر شایسته سالاری به خوبی رعایت شود، موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.