تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دو رکورد ویژه را در سال ۲۰۱۷ بر جای گذاشت.

دو رکورد ویژه برای اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۷

به گزارش قدس آنلاین، شکست اتلتیکو مادرید برابر اسپانیول شور و اشتیاق را در این تیم پیش از تعطیلات سال نو از بین برد. با این حال عملکرد روخی بلانکو در این فصل قابل توجه است. شکست در بارسلونا نخستین باخت این تیم در این فصل بود. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه سال ۲۰۱۷ را به عنوان تیم دوم لالیگا به پایان رساندند. البته اختلاف‌شان با بارسلونا صدرنشین زیاد است (۹ امتیاز). هم‌چنین تیم سیمئونه توانست از لحاظ کسب امتیاز بهترین سال خود را در لالیگا به ثبت برساند. روخی بلانکو در سال ۲۰۱۷ در ۳۹ هفته ۸۶ امتیاز به دست آوردند و ۶۶ گل به ثمر رساندند. تنها ۲۱ بار دروازه قرمز و سفیدپوشان باز شد.

اتلتیکو در این فصل لالیگا ۱۰ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت، ۶ تساوی کسب و تنها یک شکست را در بامداد شنبه تجربه کرد. این آمار با ثبت دو رکورد همراه شد. این تیم ۲۰ هفته را بدون شکست پشت سر گذاشت و بهترین رکورد تاریخ را به ثبت رساند و توانست از رکورد خود در فصل‌های ۹۱-۱۹۹۰ و ۴۱-۱۹۴۰ با ۱۸ بازی بدون شکست عبور کند. علاوه بر این بیش از یک سال در خارج از خانه شکستی نخورد. این رکورد از ۱۲ دسامبر ۲۰۱۶ تا ۲۳ دسامبر ۲۰۱۷ به ثبت رسید (۲۰ بازی خارج از خانه بدون شکست). جالب اینجاست قرمز و سفیدپوشان در بازی‌های خارج از خانه بیش‌تر گلزنی کردند (۳۷ به ۲۹ گل).

روخی بلانکو در فصل ۱۷-۲۰۱۶ نتایج خیلی خوبی کسب کرد و ۱۵ پیروزی، ۵ تساوی و ۲ شکست (برابر بارسلونا و ویارئال) را به ثبت رساند. ۴۱ بار دروازه حریفان را باز کرد و تنها ۱۳ گل دریافت کرد. تیم سیمئونه سال را به عنوان تیم ششم آغاز کرد و در نهایت سوم شد. هم‌چنین به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.