عضو شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که سیاست های سعودی مانعی در مسیر تلاش ها برای یاری قدس و فلسطین است.

به گزارش قدس آنلاین، شیخ نبیل قاووق عضو شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد: سیاست عربستان، مانعی اساسی در برابر توان کشورهای عربی و وحدت آنها برای یاری قدس و فلسطین محسوب می شود.

وی افزود: آنچه برای امت عربی و اسلامی دردناک است خنجر سازش سعودی ها با اسرائیل است که بسیار دردناک است و خنجری به کرامت و قدس محسوب می شود. در سال ۲۰۱۷ کشوری که جنایتکارتر و تهدیدی برای بشریت باشد جستجو کردیم و آنرا کشوری یافتیم که به محاصره یمن و کشتار ملت یمن ادامه می دهد. ما از ۱۵ میلیون عرب مسلمان سخن می گوییم که در خطر گرسنگی قرار دارند و از یک میلیون مبتلا به وبا و هزاران کودکی که در حملات جنگنده های سعودی شهید شده اند. این جنگ ضد ملت یمن به نام خادم حرمین شریفین و اسلام رخ می دهد آیا این اسلام محمدی است؟  این اسلام میانه رو است؟ آیا اسلام ما را به دوستی ترامپ و اسرائیل و اقدام علیه فقیران و مستضعفین ملت یمن دعوت می کند؟

قاووق تاکید کرد: حزب الله امروز در برابر مسئولیت جدی در یاری قدس و فلسطین و امت و کرامت و عزت آن قرار دارد و در صف اول یاری فلسطین است. امت اسلامی به دو محور خوار کننده فلسطین و یاری کننده فلسطین تقسیم شده است و حزب الله در پیشاپیش حامیان محور یاری کننده فلسطین خواهد بود. ما کرامت، قدس و ملت فلسطین را خوار نخواهیم کرد و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد. پیروزی ها در عراق، سوریه و القلمون همگی در راستای تقویت توان مقاومت برای رویارویی با اسرائیل است.

منبع: المنار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.