فرماندار تهران با بیان اینکه به‌دنبال ایجاد مجتمعهای کلانتری در تهران هستیم، گفت: در طرح اولیه ایجاد مجتمعهای کلانتری، ارائه خدمات مورد نیاز مردم از جمله امور قضایی، گذرنامه ، شکایات و راهور، پیش‌بینی شده است.

"مجتمع‌های کلانتری" در تهران ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عیسی فرهادی با اشاره به اینکه شهرستان تهران به تعداد بیشتری کلانتری نیاز دارد، گفت: به دنبال ایجاد مجتمعهای کلانتری در مناطق ۱۸ گانه شهر تهران هستیم.

 وی با بیان اینکه هم اکنون در سطح شهر تهران تعداد کلانتریهای موجود جوابگوی نیاز مردم نیست، توضیح داد: در طرح اولیه ایجاد مجتمعهای کلانتری، ارائه خدمات مورد نیاز مردم از جمله امور قضایی، گذرنامه، شکایات و راهور، پیش‌بینی شده است.

فرماندار تهران افزود: اقدامهای اولیه در خصوص ایجاد مجتمعهای کلانتری از جمله مکان‌یابی و اختصاص زمین مورد نیاز، آغاز شده است.

فرهادی با اشاره به اینکه تعداد کلانتریهای موجود پاسخگوی نیاز پایتخت نیست، یادآور شد: نیروی انتطامی به رغم امکانات محدود، عهده دار ماموریتهای مختلف در بخشهای امنیت و انضباط شهری و عمومی و ارائه خدمات به مردم است، بنا براین توجه به این بخش به معنی توجه به رفاه و آسایش مردم است.

وی با یادآوری این موضوع که با توجه به شمار جمعیت و سطح جغرافیایی پایتخت، بایستی تعداد کلانتریها از تعداد موجود به نُرم بین الملل خود در شهر تهران برسد، اضافه کرد: به عنوان فرماندار شهرستان تهران، خواسته‌ام از مسوولان ذی ربط این است که نقش مثبت خود را در این زمینه ایفا کنند.

فرماندار تهران همچنین از مسوولان نیروی انتظامی خواست که پیگیریهای لازم را به منظور ایجاد مجتمعهای کلانتری و افزایش تعداد کلانتریها، صورت دهند.

فرهادی تصریح کرد: بر اساس استاندارد بین‌الملل، برای جمعیت ده میلیون نفری، کلانتریهای مورد نیاز ساخته خواهد شد.

وی همچنین در نشستی که به همین منظور برگزار شده بود، دستور انجام مکاتبات ضروری را برای تسریع در امور صادر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.