جوین_ رئیس اداره صنعت ومعدن و تجارت شهرستان جوین گفت: از نبود اداره تعزیرات در شهرستان گلایه داریم، چون کارهای مربوط به تعزیرات روی دوش ماست

شهرستان جوین اداره تعزیرات برای رسیدگی به امور اصناف ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت جوین از نبود اداره تعزیرات در این شهرستان اظهار گلایه کرد، و گفت: کارهای مربوط به تعزیرات حکومتی بر دوش اداره صنعت و معدن شهرستان جوین است.  

سید محمود علوی اظهار داشت: به خاطر نبود اداره تعزیرات در جوین، تحقیقا ت و بررسی پرونده های اصناف جوین توسط پرسنل اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان انجام می شود.  

وی افزود: با توجه به حجم بالای پرونده ها، بررسی آن ها زمان زیادی را ازنیروهای این اداره می گیرد.  

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت جوین با بیان اینکه وجود ادراه تعزیرات حکومتی و برخورد با متخلفین باعث کنترل قیمت ها در بازار می شود، تصریح کرد: در حال حاضر کسبه ای که به هر سبب جریمه شده اند، برای پیگیری امور خود مجبور به رفت و آمد به شهرستان همجوارمی باشند.  

علوی یادآورشد:این موضوع باعث می شود بررسی پرونده ها روند طولانی تری را طی کند.  

وی در خصوص نظارت بر بازار شهرستان جوین گفت: بازررسی ها به صورت مداوم در سطح شهرستان انجام شده، و با کلیه تخلفات به صورت جدی برخورد می شود.  

یکی از خبازی های شهر نقاب گفت: برای عدم رعایت مسائل بهداشتی مرا به تعزیرات معرفی کردند، چون شهرستان جوین اداره تعزیرات ندارد، به ناچار به شهرستان سبزوار معرفی شدم، وپس از جستجوی فراوان اداره تعزیرات را پیدا کردم.  

علی اصغر معروف به اصغر خباز اظهار داشت: ای کاش اداره تعزیرات را پیدا نمی کردم، چون رئیس در ماموریت بود، و مرا برای روز های دیگر فراخوان زدند.  

وی ادامه داد: به ناچار به موطن برگشتم تا شاید روز دیگری بروم و مشکل را حل کنم، خلاصه برای یک قصور کوچک چندین بار در رفت و آمد بودم، که اگرشهرستان جوین اداره تعزیرات داشته باشد، برای یک کاسب این همه مشکل به وجود نمی آید.  

کاسب دیگری می گفت: بنده مغازه کتاب فروشی و لوازم التحریر دارم، کتاب ها نرخ پشت جلد دارند، برای سایر اقلام هم بعضی ها را اتیکت زده ام، شاید تعداد اندکی فاقد اتیکت بود.  

اسماعیل کلاته میمری تصریح کرد: برای اندک تخلف نداشتن اتیکت چندین روز در رفت و آمد بین سبزوار نقاب بودم، و به واسطه نبستن کمربند بچه کوچکم نیز پلیس را ه جریمه کرد، و قوز بالای قوز شد.  

وی خاطر نشان کرد: مسئولین یک فکر اساسی برای شهرستان جوین داشته باشند، چون این شهرستان مثل تخم مرغ نیم بند است، و بیشتر ادارات یا نمایندگی است، یا این که مثل تعزیرات اداره ای در شهرستان وجود ندارد، و باید به شهرستان های هم جوار رفت و آمد کنیم.  

رئیس اصناف شهرستان جوین گفت: نبود اداره تعزیرات در شهرستان جوین هم برای اصناف وهم برای صنعت و معدن و تجارت و هم برای صنوف مختلف سطح شهرستان یکی از بزرگ ترین مشکلات است.  

تیز هوش یاد آور شد: پی گیری هایی از طرف اصناف وصنعت و معدن و تجارت شهرستان و فرمانداری جوین برای ایجاد نمایندگی تعزیرات انجام شده ولی تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.  

وی تاکید کرد: اداره تعزیرات استان خراسان رضوی حد اقل دفتر تعزیرات در شهرستان دایر نماید، تا پس از جمع آوری چند پرونده قاضی تعزیرات با حضور در محل نسبت به رسیدگی پرونده ها اقدام کند.     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.