سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه به دنبال جذب بازیکن خارجی است، گفت: نمی‌توانم بگویم داوران عمدا علیه ما سوت می‌زنند ولی می‌دانم که کمیته داوران نسبت به من جبهه دارد.

کمیته داوران نسبت به من جبهه دارد/ چه پنالتی‌ای بود برای سپاهان گرفتند/ در ال کلاسیکو همین صحنه را پنالتی نگرفتند

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی درباره اشتباهات داوری علیه تیم سایپا و اعتراضش به داوری بازی با سپاهان، گفت: سئوالم این است که چرا اشتباهات سهوی به ضرر ماست؟ آقای اصفهانیان که برایش احترام خاصی قائلم گفته است از آقای تاج می خواهیم کمیته انضباطی به این مسائل رسیدگی کند. خوشحال می شویم کمیته انضباطی هم ما را بخواهد تا در جلسه این کمیته، صحنه های داوری را بگذاریم.

وی با بیان اینکه حرفش درباره داوری بازی با سپاهان فقط مربوط به صحنه داوری نیست، گفت: از موقعی که گل زدیم همه چیز عوض شد. داشتیم ضد حمله می زدیم که با سوت داور جلویش گرفته شد. یک مورد خنده دار بود که بازیکن ما خطا نکرده بود و در ضد حمله بودیم، ولی داور خطا را به نفع حریف گرفت. بعد از آن داور هم به سمت من دوید. آدم احترام می گذارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: در بازی با سیاه جامگان داور ما را به آن شکل اخراج کرد. داور این بازی هم به این شکل سمت من آمد. اگر یک داور این صحنه را خطا بگیرد .... ( حرفهایش نیمه تمام ماند)

دایی درباره اینکه داوری این بازی را با داوری بازی بارسلونا و رئال مادرید مقایسه کرده بود، گفت: بله، شما ال کلاسیکو را نگاه کنید. در نیمه دوم دو بار این اتفاق برای دفاع بارسلونا افتاد. حتی بدتر از این صحنه ولی داور که در دوقدمی صحنه بود اعلام پنالتی نکرد. اگر این اتفاقات در محوطه جریمه حریف هم بیافتد داوران به نفع ما سوت می زنند؟ مگر در بازی با فولاد خوزستان داور برای ما پنالتی نگرفت و تصمیمش را عوض کرد؟ چرا اشتباهات سهوی فقط برای ماست؟

وی با بیان اینکه صحنه برخورد توپ با دست بازیکنش در محوطه جریمه پنالتی نبوده است، تاکید کرد: اگر مسیر توپ عوض شده باشد یا بیش از اندازه دستش باز باشد آن موقع پنالتی می شود ولی اینجا توپ به بازوی بازیکن ما خورد. یک صحنه موقعی خطای «هَند» است که آگاهانه صورت بگیرد ولی بازیکن ما سمت دروازه خودمان می پرد و دستش باز نشده است. مسیر توپ هم عوض نمی شود.

سرمربی سایپا افزود: سئوال من این است که آیا فوتبال اسپانیا از ما عقبتر است یا جلوتر؟ مشخصا از ما جلوتر هستند. داوری این کشور هم از ما جلوتر است. اگر آنجا پنالتی گرفته نمی شود چرا اینجا گرفته می شود؟ چرا این مسائل از دقیقه ۸۰ به بعد رخ می دهد؟ پنالتی صد درصد ما را بر می گرداند ولی اینجا (در بازی با سپاهان) چه پنالتی ای بود که داور برای حریف گرفت؟ یکی به من بگوید چه اتفاقی افتاد که داور پنالتی گرفت؟

علی دایی تصریح کرد: دوست دارم کمیته انضباطی ما را یکبار بخواهد. در بازی سیاه جامگان گزارش های غلطی داده بودند که اجازه نمی دهند از حقمان دفاع کنیم. چرا یکجانبه تصمیم می گیرند؟ من هم خوشحال می شوم در کمیته انضباطی حاضر شوم و از حقم دفاع کنم. مگر در دادگاه های دنیا طرف از حقش دفاع نمی کند؟ بعد از آن هر تصمیمی که خواستند بگیرند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سئوال که آیا اعتقاد دارد اشتباهات داوری علیه تیمش از قبل برنامه ریزی شده است؟ گفت: استغفرالله ما که خدا نیستیم بگوییم برنامه ریزی قبلی بوده است. می دانم الان کمیته داوران نسبت به من جبهه دارد اما من نمی توانم بگویم کسی عمدا علیه ما سوت می زند. من دارم می گویم چرا همه این صحنه ها برای من و تیم سایپا می افتد.

دایی در پایان درباره اینکه هدف گذاری تیمش برای نیم فصل دوم چیست؟ خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم حداقل دو سه بازیکنی که نیاز داریم را جذب کنیم، مطمئنا سایپا از این بالاتر می رود. در چند نقطه ضعف داریم. روی هر بازیکنی دست گذاشتیم آنها را به ما ندادند. سعی ما این است با بازیکن خارجی این نقاط ضعف را پوشش بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.