قزوین_ دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین با بیان اینکه حضور ارزشی مردم در ۹ دی، مهر بطلان بر فتنه ۸۸ شد، مطرح کرد: معتقدیم با حماسه عظیم ۹ دی، فتیله جریان فتنه ۸۸ پایین کشیده شده اما فراموش نکنیم که توطئه و فتنه دشمن تمام ناشدنی است.

حضور ارزشی مردم در حماسه ۹ دی مُهر بطلانی بر فتنه انگیزی های جریان فتنه بود

محمدحسین شفیعی ها در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: ریشه یابی جریان فتنه سال ۸۸ که بهانه آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود را می توان در توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نظام یافت.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال شکست هایی که از طریق توطئه های خارج از کشور در دهه های قبل با آن مواجه شده بودند به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست انقلاب و جمهوری اسلامی از داخل کشور ممکن است و یارگیری از درون انقلاب را طراحی کردند.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین بیان کرد: نخستین قدم دشمنان در شکست نظام و انقلاب اسلامی، در ۱۷ و ۱۸ تیرماه سال ۸۷ بود که شکل کاملتر آن در سال ۸۸ نمایان شد و بهانه آن را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تخلفات صورت گرفته عنوان کردند.

فتنه ۸۸ بهانه ای برای آسیب زدن به نظام بود

شفیعی ها گفت: برهمگان آشکار بود که برگزاری انتخابات سال ۸۸ به عنوان آخرین و نخستین انتخابات ریاست جمهوری کشور نیست و سوابق گذشته انتخابات نشان داد که روند کار انتخابات در جمهوری اسلامی بر این اساس است و قدرت بین گروه های سیاسی داخل کشور جابه جا می شود و امکان تقلب های فاحش به دلیل حضور بدنه مردم و طیف های سیاسی در سیستم اجرایی و نظارتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اگر در حوزه های محدودی انتخابات، تخلف آشکار و مسلم صورت بگیرد نسبت به ابطال انتخابات اقدام می شود، گفت: آنچه که به عنوان حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ اتفاق می افتد یقینا اعتراض به تقلب در انتخابات نبوده و بهانه مناسبی برای ایجاد اغتشاش، درگیر کردن و آسیب زدن به انقلاب اسلامی و نظام بوده است که البته تاحدی این آسیب هم به انقلاب وارد شد.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین یادآور شد: دشمن به واسطه عناصر درون کشور، انقلاب و از نیروهایی که در گذشته در خط انقلاب بودند، برای فتنه ۸۸ یارگیری و فتنه را به پا کرد که یکی از خطاهای گذشت ناپذیری افرادی که در جریان فتنه ۸۸ حضور داشتند همین موضوع است.

شفیعی ها خاطرنشان کرد: برخی نسبت به تأکید و انگشت گذاشتن بر جریان ۸۸ اعتراض دارند، در تبیین این موضوع باید گفت که دشمن نقطه ضعف را در کشور پیدا کرده است و از آن استفاده می کند؛ هرفردی که به این روش در دام دشمن قرار می گیرد یا باید آگاه بوده و خود را از دام نجات دهد و یا اگر به همراهی دشمن تداوم دارد نباید انتظار داشته باشد که نیروهای انقلاب و مردم او را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: سران فتنه سوابقی را در خدمت به نظام و انقلاب داشته اند اما این موضوع دلیلی بر توجه مردم نسبت به آنها نمی شود چراکه براساس نظر امام راحل، «میزان، حال فعلی افراد است»؛ دشمن در جریان فتنه توانست از نیروهای انقلاب سربازگیری و بر کشور ضربه وارد کند و بعد از آن آسیب های بسیار مهلک را در کندی روند حرکت نظام و انقلاب ایجاد کرد؛ نمونه آن، تشدید تحریم ها بعد از حوادث سال۸۸ بوده که اسناد آن بعدا افشاگری و منتشر شده است.

 شفیعی ها عنوان کرد: اصالت انقلاب اسلامی و رهبری دلسوزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی که به عنوان بزرگترین نعمت کشور است، توانست کشتی بحران زده را با درایت و هشیاری به گونه ای جلو ببرد که به ساحل امنیت و آرامش برسد و نتیجه آن شد که بعد از ۸ ماه بعد از توهینی که دست اندرکاران جریان فتنه به ساحت اباعبدالله الحسین(ع) کردند و حرمت عاشورا و عزا را شکستند، مردم حماسه بی نظیر ۹ دی را رقم زدند.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین با بیان اینکه حضور ارزشی مردم در ۹ دی، مهر بطلان بر فتنه ۸۸ شد، مطرح کرد: معتقدیم با حماسه عظیم ۹ دی، فتیله جریان فتنه ۸۸ پایین کشیده شده اما فراموش نکنیم که توطئه و فتنه دشمن تمام ناشدنی است.

وی تصریح کرد: پیام فتنه ۸۸ این است که باید از این حوادث درس بگیریم چراکه دشمن خسته نشده و به دنبال طراحی های جدیدتری است که علائم آن را امروز می توان در جامعه مشاهده کرد.

شفیعی ها افزود: علائم دست اندازی های غیرمستقیم و پنهان دشمن توسط عوامل داخلی آن پیاده می شود و امروز اگر فردی آشنایی معمولی با مسائل سیاسی داشته باشد مشاهده می کند که کارشکنی ها، کندی ها و آسیب هایی که در جامعه وجود دارد و مردم را رنج می دهد، یقینا بخش عظیم آن ناشی از هدایت های دشمن است که باید بیداری وجود داشته باشد.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین یادآور شد: مردم باید بیدار و نیروهای انقلاب در این راستا باید همچنان در آماده باش کامل باشند و اگر کوچک ترین خطری نظام را تهدید کرد، اعلام حضور آشکار کنند.

وی تشریح کرد: مردم با حماسه آفرینی در ۹ دی، با فتنه گران اتمام حجت کردند؛ این مردم تا جایی صبر و تحمل را در برابر فتنه گران پیشه کردند که به فتنه با دیدگاه «اختلاف ها و سلیقه های سیاسی موجب تندروی شده است» نظاره می کردند اما در جایی که مشاهده کردند که موضوع و هدف فتنه، مبارزه با انقلاب و ارزش های آن و اصل نظام است و فتنه گران به صراحت در شعارهای خود عنوان کردند که «انتخابات بهانه و ولایت فقیه نشانه است» و با امام حسین (ع) و عاشورای حسینی مقابله کردند وزمانی که میوه فتنه رسید، مردم این میوه گندیده را کندند و دور انداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.