کرج- شهردار کرج با بیان اینکه طرح بزرگراه شمالی تاکنون ۲۹ درصد پیشرفت داشته و ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار در اختیار پیمانکار مربوطه برای عملیات احداث قرار گرفته است گفت: تلاش می کنیم این پروژه مهم شهری را در نیمه نخست سال ۹۸ به بهره برداری برسانیم.

بزرگراه شمالی کرج نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،  اصغر نصیری در نشست مشترک با دادستان البرز که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: برای ادامه عملیات عمرانی این بزرگراه نیازمند رفع معارضات ملکی هستیم که این مهم حمایت هر چه بیشتر دادستانی البرز را می طلبد.

اصغر نصیری افزود: برای شهرداری کرج، ۶ کیلومتر ابتدایی بزرگراه شمالی که از بیلقان شروع می شود از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با افتتاح آن گره ترافیکی قابل توجهی در شهر جا به جا می شود.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر آن است تا در نیمه اول سال ۹۸ این بزرگراه را به بهره برداری برساند.

وی قدردانی ویژه ای از دادستانی استان البرز کرد و گفت: دستگاه قضا تا به امروز حمایت و همراهی بسیار مطلوبی را با شهرداری کرج در راستای احداث طرح های مختلف شهری داشته است و این مجموعه را در تحقق اهداف کلان یاری می رساند.

شهردار کرج در پایان گفت: یکی از حقوق شهروندان آن است که تخلفات در شهر به حداقل ممکن برسد و مدیریت شهری نیز در این زمینه با توجه به گستره وظایف خود نقش به سزایی را دارد؛ بر این اساس بر آنیم تا با سالم سازی، شفاف سازی و در چارچوب قوانین حرکت کردن در کاهش تخلفات گام های موثری را برداریم و همسو با دستگاه قضا به ارتقای نظم عمومی و اجتماعی کمک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.