سرمربی تیم فولاد گفت: متوجه اعتراض ایمان مبعلی نشدم.

واکنش سرمربی فولاد به اعتراض مبعلی و خوشحالی عجیب گل تساوی

به گزارش قدس آنلاین، سیروس پورموسوی درباره اتفاقات بازی فولاد و پرسپولیس توضیحاتی داد:

ایمان مبعلی بعد از اینکه تعویض شد با عصبانیت و با زدن لگد به ساک ورزشی کنار نیمکت اعتراضش را نشان داد. آیا این صحنه را دیدید؟

باور کنید که این صحنه را در کنار زمین ندیدم و بعد از دو ساعت که عکس‌هایش بیرون آمد، متوجه این حرکت مبعلی شدم. هنوز فرصتی پیش نیامده تا در این رابطه با او صحبت کنم. ایمان بازیکن بزرگی است و باید ببینیم که چه اتفاقاتی افتاده که ناراحت شده بود، چون ذاتاً بچه‌ شلوغی نیست.

با توجه به اینکه مبعلی جزو بازیکنان بزرگ تیم‌تان است آیا این حرکت برای بازیکنان جوان فولاد بدآموزی را به همراه نخواهد داشت؟

حرکت مبعلی را تأیید نمی‌کنم، اما شرایطی در بازی به وجود می‌آید که بازیکن چه بزرگ باشد و چه کوچک نمی‌تواند بعضی اوقات بر اعصابش مسلط باشد. همان‌طور که گفتم ایمان پسر باادب و باشخصیتی است، اما با توجه به اینکه یک اسطوره است از او انتظار بیشتری می‌رود.

بعد از اینکه مقابل پرسپولیس گل زدید و بازی مساوی شد, شما و دیگر افرادی که روی نیمکت حضور داشتند خوشحالی خاص و عجیبی انجام دادند ...

ما در لحظه‌ای که گل می‌زنیم، شادی می‌کنیم، اما این گل در دقیقه ۹۰ زده شد که طبیعتاً هیجانش بیشتر بود. پرسپولیسی‌ها هم که در دقیقه ۱۵ گل زدند، خوشحالی کردند، اما وقتی گلی در این شرایط در دقیقه ۹۰ به ثمر می‌رسد حکم گل پیروزی دارد، چراکه در آن زمان ما فکر می‌کنیم که بازی را برده‌ایم و حریف هم فکر می‌کند که بازی را باخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.