گرگان- دکتر مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از معرفی مدل های جدید گوشی تلفن همراه مشمول طرح رجیستری خبر داد و گفت: رجیستر شدن برندهای گوگل، بلک بری و موتورولا گوشی تلفن همراه از ۸ دی ماه انجام خواهد شد.

 لزوم رجیستر شدن برندهای مختلف گوشی تلفن همراه از ۸ دی ماه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر مومنی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: با عنایت به اجرای موفقیت‌آمیز مرحله اولیه طرح رجیستری در کشور که بر روی دستگاههای سیم کارت دار از برند شرکت اپل انجام شد، چند برند دیگر در راستای طرح ریجستری اضافه خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان همچنین اضافه نمود: این طرح در راستای نیل به اهداف پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه، تحقق حقوق مصرف‌کنندگان، واردکنندگان قانونی و فروشندگان مجاز و براساس تصمیمات متخذه در یازدهمین جلسه کمیته راهبری طرح رجیستری می باشد؛ در ادامه مرحله دوم طرح و از ساعت ۲۴ روز جمعه ۸ دی ‌ماه تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل، بلک‌بری و موتورولا مشمول طرح می‌شوند.

سایر مدلها نیز متعاقباً در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی، تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند. پیش از این و از تاریخ ۱۴ آذرماه تمامی گوشی و تبلت‌های اپل مشمول طرح شده بودند.

بنابراین به کلیه دارندگان مدلهای گوشی فوق توصیه می‌شود تا تاریخ ذکر شده گوشی‌های موجود خود را فعال کنند و خریداران گوشی‌های مذکور نیز از تاریخ شروع طرح (۹۶/۱۰/۸) همانند گوشی‌های اپل قبل از فعال‌سازی با استعلام کد ۱۵ رقمی (IMEI) از طریق سامانه #۷۷۷۷* یا #۴* اصالت گوشی را استعلام و پس از اطمینان از ثبت گوشی نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.