رئیس انجمن صنفی گاوداران تهران، به جای مقام‌های به خواب ناز رفته تعزیرات و حمایت از مصرف کننده که جز اعلام شماره تلفن ۱۲۴ سر در هوا، هیچ گونه واکنشی به گوشت گاو کیلویی ۹۰۰ هزار تومان نشان ندادند، سرانجام به صدا درآمد.

قدس آنلاین- رئیس انجمن صنفی گاوداران تهران، به جای مقام‌های به خواب ناز رفته تعزیرات و حمایت از مصرف کننده که جز اعلام شماره تلفن ۱۲۴ سر در هوا، هیچ گونه واکنشی به گوشت گاو کیلویی ۹۰۰ هزار تومان نشان ندادند، سرانجام به صدا درآمد. خدا آبا و اجدادش را بیامرزد که کلاهبرداری یک مشت آدم فرصت طلب را رو کرد و گفت «بین قیمت اعلام شده ۹۰۰ هزار تومانی یک کیلو گوشت گاو -تحصیلکرده، ماساژدیده، موسیقیدان و علاقه‌مند به آثار موسیقی کلاسیک و مدرن از جمله آثار لس‌آنجلسی - با هزینه تولید این محصول ۹ برابر اختلاف وجود دارد و عرضه این نوع گوشت به قیمت ۹۰۰ هزار تومان کلاهبرداری محض است.

از این تبلیغات کاذب در فضای مجازی، فقط مُشتی تازه به دوران رسیده و گدایان سابق که می‌خواهند به زور خودشان را جزو اشراف و اعیان جا بزنند استقبال می‌کنند نه مردم عادی و فهمیده.

(هفته پیش جایی بودم، یکی از این خانم‌های طبقه جدید می‌گفت ما «اعیان و اشرار...» آن دیگری می‌گفت «اعیان و اشرار» غلط است، بگو ما «اعیان و اشجار»)

دیدید که یکی از کشتی‌گیران عضو شورای شهر واژه هیئت دولت را هیعت دولت نوشت و رئیس فرهنگستان واژه شکرگزار را شکرگذار!.

آن کشتی‌گیران قوی پنجه که می‌توانستند پشت حریفان را به آسانی با خاک آشنا کنند چه تخصصی در مسائل شهر و شهرسازی و مشکلات زندگی شهری داشتند که سال‌ها به عنوان نماینده انجمن شهر در آن شورا جا خوش کرده بودند و مایه تفریح مردم می‌شدند؟

باور کنید، اگر یک فرنگی به ایران بیاید و در روزنامه یا اینترنت بخواند و ببیند یک مشت کلاهبردار زرنگ ادعا می‌کنند گاوها را مورد مهربانی قرار می‌دهند، بدن گاوها را ماساژ می‌دهند، برایشان آهنگ کلاسیک و سمفونی پنجم بتهوون یا آثار موسیقی نوازان لس آنجلس را پخش می‌کنند که گوشتشان گوارا شود تا فرضاً آقایان لواسان نشین تناول کنند، از خنده بی‌حال می‌شود.

مگر قرار است گاوها در مسابقه زیبایی اندام شرکت کنند که تن آن حیوانات مظلوم را که سرانجام کارد قصاب سرشان را از بدن قطع می‌کند، روزی نیم ساعت ماساژ می‌دهید؟ چقدر مردم ایران را ساده‌لوح می‌انگارید که بابت کلاهبرداری و گران فروشی این ترفندهای ابلهانه را به کار می‌برید؟

انگلیسی‌ها در سال‌های ۱۳۲۵ تا ۱۳۳۰ شمار زیادی گاو شیری از نژاد جرسی به ایران آورده بودند که از شیر روزانه آن‌ها برای تغذیه کودکان انگلیسی که مادرانشان آن‌ها را در رزمناوهای انگلیسی در حال پرسه زدن در خلیج فارس به دنیا می‌آوردند، استفاده می‌کردند، این شیرها برای مصرف مادران و نوزادان انگلیسی بود.

انگلیسی‌های کله خشک از خودراضی آن زمان (که امروز سیاه پوستان و رنگین پوستان مهاجر عرصه را بر خود انگلیسی‌ها در جزایر بریتانیای کبیر! تنگ کرده‌اند) زنانی که وقت زایمانشان بود، سوار قایق کرده به مصب اروند رود می‌بردند و سوار کشتی‌های جنگی نیروی دریایی بریتانیا می‌کردند که وقتی فرزندانشان به دنیا می‌آیند، در شناسنامه‌شان نوشته نشود متولد آبادان یا خرمشهر، بلکه نوشته شود: متولد ناو سلطنتی دورهم یا مورثیوس یا فلامینگو، یعنی ایرانی و آسیایی نیستند)

حال این انسان نماها- که واقعاً حیف هر ایرانی که آنان را هم میهن خود بداند- کار انگلیسی‌ها را می‌کنند و من اگر به جای وزارت دادگستری و دادستانی بودم، آن‌ها را تحت پیگرد قرار می‌دادم که چه حق دارند درخت مسموم با ریشه تبعیض اجتماعی و تفرقه بین مردم را در زمین ایران بکارند. چرا باید گوشت گاو که یک قیمت رسمی و عرفی دارد، کیلویی ۹۰۰ هزار تومان عرضه شود و اراجیفی ببافند که ما با این گاوها طبق اصول روان شناسی صحبت می‌کنیم، آن قدر ماساژشان می‌دهیم که خودشان اصرار می‌کنند زودتر ما را ذبح کنید که نجومی بگیران، طعم گوارای ما را زودتر بچشند و از زندگی مرفه خود در ایران لذت ببرند.

ممکن است حقه بازی را به آنجا برسانند که ادعا کنند گاوها وقتی به سلاخ‌خانه می‌روند، پیام خداحافظی می‌فرستند و ضمن رقصیدن با آوازها و آهنگ‌های فلان خواننده لس آنجلسی، آن چند تای دیگر هم برای ذبح شدن و داخل دهان و معده صاحبان ثروت‌های خاص و «آی کیو» های بالا، لحظه شماری می‌کنند!

متأسفانه تقلید از دیگران در هر صنفی در جامعه عزیز ما متداول است. دو سه سال پیش فردی در یک کافه رستوران برج مانند تهران اعلام کرد بستنی آمیخته با ذرات طلا به بهای ۲۵۰ هزار تومان عرصه می‌کند. نگارنده و سایر روزنامه نگاران با انتقادهای شدید دمش را چیدیم و چون مقاطعه کار شهرداری بود، جلوی فعالیّت مخربش گرفته شد، اما بتازگی شنیدیم همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی با ذرات طلا در فروشگاهی عرضه می‌شود. ماجرای گوشت ۹۰۰ هزار تومانی نیز به همین ترتیب است.

درودیان- یکی از مسئولان اصناف تهران- در گفت‌وگو با صدا و سیما گفته است، ما ابتدا گمان کردیم کیلویی ۹۰ هزار تومان است، بعد وقتی به مدیر این فروشگاه خاص مراجعه کردیم، اظهار داشت، مجوز سازمان حمایت را گرفته است! بنده تا این حرف را از تلویزیون شنیدم، شستم خبردار شد که این مؤمن، دم آن هایی را که باید ببیند، دیده است که این گونه قرص و محکم اعلام می‌کند گاوهایش فرهیخته، ماساژ دیده، موسیقی شنو، روان شناس است. حتماً ژن خاص داشته و با گاوهای معمولی عوام فرق دارند و خورنده‌اش هم آدم‌های صاحب ژن خاص و صاحب ویلا در فرمانیه و لواسان و امثالهم هستند.

شستم خبردار شد، ‌ای دل غافل، همان دست هایی که اجازه می‌دهند کالاهای مصرف شدنی بدون مشخصات تولید، تاریخ تولید و قیمت به فروشگاه‌ها ارسال شوند، برای بهبود تغذیه نسل خاصی و دارای ژن مخصوص مجوز داده‌اند و حالا خواهید دید این ماجرا سر دراز دارد و گرانی، اجداد ما ملت را پیش چشممان خواهد آورد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.