کرمان - وزیر نیرو در بدو سفر دو روزه خود به استان کرمان با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در کرمان دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین،  اردکانیان در این دیدارکه عصر دوشنبه صورت گرفت، بر نقش و نیاز وزارت نیرو به ظرفیت های علمی دانشگاهی تاکید کرد و گفت: ما وارد دوران مدیریت تقاضا و مصرف شده ایم که در این دوران بهره گیری از روش های نوین مورد توجه است.

وی استان کرمان را جز معدود استان هایی برشمرد که مصوبه شورای حفاظت آب را فعال کرده است گفت :در سفر به استان کرمان از روند اجرای طرح انتقال آب به مرکز استان بازدید خواهم داشت.

وی بر برنامه ریزی و فرهنگ سازی برای مصرف آب اشاره کرد و تصریح کرد: امیدواریم که با ارتقا دانش و فرهنگ شهروندان، طرح های به اجرا درآمده در استان کرمان به عنوان الگو به سایر استان ها معرفی شود.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان نیز با بیان این مطلب که استان کرمان هم مانند خیلی نقاط با کمبود آب شیرین روبرست طرح های مختلفی برای جبران کم آبی استان کرمان در نظر گرفته شده که تسریع در اجرای آنها را خواستاریم.

جت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی از وزیر نیرو خواست: طرح نیمه تعطیل حفر تونل انتقال آب به کرمان را که نیمه تعطیل شده را فعال کند.

وی افزود: اگر امروز فکری به حال مشکل آب این استان نشود در آینده دچار مشکل جدی می شویم.

وی گفت: باید روی فرهنگ سازی برای مصرف درست آب کار شود و رسانه ها می توانند در این راستا نقش بسزایی داشته باشند.

منبع: سیمای مرکز کرمان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.