اهواز_ سرپرست بیمارستان الهادی (ع)شوشتر از نجات جان یک مادر ۴۱ ساله در این بیمارستان خبر داد.

نجات مادر۴۱ساله از مرگ حتمی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر، سمانه کاشی سرپرست بیمارستان الهادی (ع)شوشتر از نجات جان یک مادر ۴۱ ساله در این بیمارستان خبر داد.
سرپرست بیمارستان الهادی(ع) درسخنانی گفت: شب گذشته مادری ۴۱ ساله و بارداری هفتم پس از وضع حمل دچار خونریزی شدید و غیر قابل کنترل گردید که بلافاصله به اتاق عمل منتقل شده و تیم جراحی طی یک جراحی چند ساعته موفق شدند خونریزی را متوقف نمایند.

وی افزود: در نهایت با عملکرد به موقع تیم جراحی بیمارستان الهادی (ع)، این مادر ۴۱ ساله که خون بسیاری از دست داده بود از مرگ حتمی نجات یافت.
 دکتر کاشی ضمن ابراز خوشحالی از نجات جان این مادر بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی بیمار مساعد است و جا دارد از سر کار خانم دکتر نینا اصغری فرد، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، همچنین خانم دکتر قاضی نژاد و دکتر بیگدلی متخصص بیهوشی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
ایشان همچنین با تشکر ویژه از آزمایشگاه بیمارستان الهادی(ع) و واحد بانک خون و تشکر ویژه از کبری شامنصوری مدیر بیمارستان و  دکتر قنواتی معاونت درمان که توانستند در کوتاهترین زمانِ ممکن، فرآورده های خونی را جهت تزریق به بیمار در اختیار پزشکان قرار دهند افزود: مجموعه تلاش های پزشکان و پرسنل پرتلاش آزمایشگاه، تکنسین های اتاق عمل و دیگر پرسنل کادر درمان باعث شد تا بیمار در لحظات آخر به زندگی بازگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.