گیلان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: ۴۱ اکیپ راهداری با ۴۸۲ نیروی راهدار آماده اجرای طرح زمستانی در جاده‌های استان گیلان هستند.

۴۱ اکیپ راهداری آماده اجرای طرح زمستانی در جاده‌های گیلان هستند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا نازک‌کار در نشست مشترک هماهنگی عملیات راهداری زمستانی استان گیلان در رشت اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور اجرای طرح راهداری زمستانی در طول راه‌های حوزه استحفاظی استان گیلان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به اینکه راهداری گیلان اقدامات ویژه‌ای را در راه‌های استان پیگیری می‌کند تشریح کرد: 41 اکیپ راهداری با 482  نیروی راهدار آماده اجرای طرح زمستانی در جاده‌های استان گیلان هستند.

 وی با تاکید بر اینکه 274 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در 25 راهدارخانه استان گیلان مستقر شدند تصریح کرد: استان گیلان  16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار دارد و این مراکز به‌منظور اجرای طرح زمستانی با توجه به امکانات موجود تجهیز شدند.

نازک‌کار با بیان اینکه در هنگام بارش برف با توجه به امکانات و نیروهای راهداری اولویت اصلی این اداره کل بازگشایی راه‌های شریانی و اصلی است بیان کرد: براساس حساسیت ویژه راه‌های شریانی استان، بازگشایی محورهای فرعی و روستایی در اولویت‌ دوم این اداره کل  قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به هماهنگی و همراهی مجموعه پلیس راه استان گیلان با عوامل راهداری در طرح زمستانی خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل پلیس راه و راهداری استان به نحو مطلوبی در استان استمرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.