کرج- سرپرست سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه تابلوهای تبلیغاتی آشفتگی بصری در کرج ایجاد کرده است از حذف این زوائد از چهره شهر خبر داد.

تابلوهای تبلیغاتی آشفتگی بصری در کرج ایجاد کرده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین عطایی اظهار کرد: حجم بزرگی از زیبایی بافت شهر در زیر تابلوهای تبلیغاتی پنهان شده است و تابلوهای تبلیغاتی شهری و مغازه ها باعث شده ما شاهد یک آشفتگی در شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آرایش و پیرایش مناظر در شهر کرج می بایست به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد، گفت:  به واسطه وجود جاده زیبای چالوس- کرج و همچنین کرج-قزوین،این کلانشهر  سالانه پذیرای بسیاری از مسافران در شهر خواهد بود که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز حذف زوائد بصری، نازیبایی ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز برای ارتقای کیفیت بصری شهر ضروری است.

عطایی با اشاره به اینکه هویت هر شهر با زیباسازی خیابان ها و مناظر شهری تعریف می شود بیان داشت: با نگاه ویژه ای «طرح پاکسازی زوائد بصری» در دستور کار معاونت زیباسازی سازمان قرار گرفته است که این امر به طور جدی از سوی سازمان  در حال  پیگیری است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به  جمع آوری پایه چراغ های مستهلک و داربست های غیر مجار همچنین پاکسازی شهر از بنرهای شناور، تابلوها و استند های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: به همت معاونت زیباسازی سازمان و با شروع اجرای این طرح تاکنون معابر وخیابان های اصلی شهر از آلودگی های بصری تا حد  چشمگیری زدوده شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

عطایی در پایان گفت: امیدواریم در سال ۹۶ با آرایش و پیرایش مناظر و فضای سبز شهری شاهد شهری زیباتر از گذشته باشیم و با آغوشی باز از میهمانان و مسافران نوروزی پذیرایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.