گیلان- فرمانده پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس راه در محورهای استان گیلان اجرا می‌شود گفت: ۶۰ تیم گشتی پلیس راه به‌صورت روزانه در طرح زمستانی به محورهای مواصلاتی استان اعزام می‌شوند.

طرح زمستانی پلیس راه در محورهای استان گیلان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین محمدپور در خصوص طرح زمستانی پلیس راه در محورهای استان گیلان اظهار کرد: تعامل و همدلی تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه راهداری و پلیس راه در استان گیلان بسیار مطلوب است.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه تعامل این دو دستگاه نقش مهمی در برقراری تردد ایمن و روان در محورهای شریانی به‌ویژه در شرایط خاص زمستان ایفا می‌کند افزود: پلیس راه استان گیلان به‌منظور انجام عملیات مرتبط با راهداری زمستانی آمادگی کامل دارد.

محمدپور با تاکید بر اینکه پرسنل پلیس راه با تمام توان و امکانات آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح زمستانی ۴ کانکس پلیس‌ راه در چهار محور کوهستانی و ۷ کانکس در سایر جاده‌های استان گیلان مستقر هستند.

وی از اعزام ۶۰ تیم گشتی پلیس راه به‌صورت روزانه به محورهای مواصلاتی استان گیلان در طرح زمستانی خبر داد و گفت: ۶ تیم گشت محسوس به‌صورت ثابت و روزانه در گردنه‌های حیران، الماس، دوران، کوهین، دیلمان و اشکورات در طرح زمستانی امسال فعالیت می‌کنند.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با اشاره بر ضرورت آگاهی‌بخشی به عموم مردم جهت همراه داشتن  تجهیزات ایمنی سفرهای زمستانی بیان کرد: لوازمی چون زنجیر چرخ و سوخت کافی از عوامل مهم در سفرهای زمستانی محسوب می‌شود.

محمدپور با بیان اینکه بخشی از مشکلاتی که در سال گذشته در زمینه انسداد محورها با آن روبه‌رو بودیم توقف و گیر کردن خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورها بوده است افزود: این امر موجبات بروز ترافیک شده و در نهایت باعث جلوگیری از انجام وظیفه به‌موقع ارگان‌های امدادی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.