کرج- مدیر مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج از آماده افتتاح شدن جاده تندرستی این مجموعه ورزشی و استفاده عموم از آن خبرداد.

«جاده تندرستی» مجموعه انقلاب اسلامی کرج آماده افتتاح شد

رضا جمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با مصوبه شورای شهر عملیات احداث جاده تندرستی در محیط پیرامونی مجموعه انقلاب از سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: این پروژه اخیرا به پایان رسیده وجاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب کرج به طول ۱۶۰۰ متر احداث و آماده بهره برداری است.

جمالی با بیان اینکه اختلاف سطح در بخشی از مجموعه امکان اجرای کامل این جاده را در تمام فضای پیرامونی آن میسر نکرد گفت: تکمیل این جاده تندرستی نیاز به اعتباری قابل توجه در بخش همسطح سازی دارد.

مدیر مجموعه انقلاب اسلامی کرج با اشاره به این که جاده تندرستی احداث شده از سوی شهرداری کرج فاقد دستگاه های ورزشی و نیمکت است گفت: در این خصوص اعتباری دیده نشده و اجرای آن مستلزم تصویب اعتباری جدید از سوی شورای اسلامی شهر کرج است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار برای بهسازی وتعمیرات سالن ۲۵۰۰ نفره انقلاب کرج گفت: درفاز نخست سرویس های بهداشتی ورختکن ها بازسازی شد و مقرر است در ادامه بخش تاسیسات مجموعه و نور سالن مورد تعمیرات قرار بگیرد.

جمالی در پایان به آخرین وضعیت پروژه های نیمه کاره این مجموعه اشاره کرد وگفت: استخر، زمین های تنیس و پیست اسکیت برای واگذاری به بخش خصوصی در نظر گرفته شده وامید می رود تا پایان سال سرمایه گذار آن مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.