گرگان- با هدف حفظ حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب گرگان از اجرای طرح قلع و قمع در ۶ روستای گرگان با هدف قطع دست زمین خواران از اراضی ملی خبر داد.

آزادسازی ۵۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی در ۶ روستای گرگان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در اجرای قانون حفظ اراضی کشاورزی طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون، دادستانی موظف است بدون نیاز به حکم دادگاه نسبت به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کند در این راستا طرح قلع و قمع در ۶ روستای گرگان اجرا و ۵۵۰۰ متر از اراضی آزاد سازی شد.
حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب گرگان از اجرای طرح قلع و قمع در ۶ روستای گرگان خبرداد و بیان داشت: در اجرای قانون حفظ اراضی کشاورزی طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون، دادستانی موظف است بدون نیاز به حکم دادگاه نسبت به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کند.
وی افزود: بارها تذکر داده شده که  اراضی کشاورزی بدون مجوز به دیوارکشی و ساخت بنا در داخل آن اقدام نکنند؛ چراکه قطعا اموال خودشان را از بین می‌برند.
این مقام قضایی در ادامه بیان داشت: برای اینکه اراضی کشاورزی خودمان را حفظ کنیم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم، طبق مواردی که قبلا انجام شده است تعدادی از ابنیه که بصورت غیرمجاز در ۶ روستای گرگان که در اراضی کشاورزی ساخته شده است، تخریب شد.
به گفته دادستان مرکز استان ۵ حکم قطعی لازم الاجرا که در نتیجه آن ۵۵۰۰ متر اراضی آزاد سازی شد و به اراضی کشاورزی سابق بازگشت.
این مقام قضایی در پایان تاکید کرد: دادستان‌ها در سطح استان با کسانی که به اراضی ملی و کشاورزی دست درازی می‌کنند، برخورد قضایی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.