کرمان - نخستین کنفرانس ملی تاب آوری شریانهای حیاتی و زیرساخت های عمرانی با حضور معاون وزیر نیرو در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان آغاز به کارکرد.

کنفرانس ملی تاب آوری شریانهای حیاتی در ماهان آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلاین،  در این کنفرانس که دکتر شکر چی زاده معاون وزیر نیرو حضور داشت، دکتر محمد محمد حسنی دبیر اجرایی کنفرانس با بیان اینکه ایران در پرخطرترین پهنه جهان و کرمان در بالاترین رتبه مواجه با مخاطرات است گفت: توجه به اهمیت موضوع و سیستماتیک بودن شریان‌های حیاتی و گاهی اوقات با مختل شدن آن، تلفات زیادی در پی خواهد داشت.

وی افزود: بنابراین قرار شد که جهت آگاهی عمومی و کاهش آسیب پذیری جامعه در مقابل مخاطرات این کنفرانس بصورت سالانه برگزار گردد.

دبیر اجرایی کنفرانس با بیان اینکه این کنفرانس با مشارکت وحضور اساتید و دانشگاهیان برگزار شد ، توسعه پایدار شهری، بهسازی و مقاوم سازی، تاب آوری شریان‌های حیاتی، تاب آوری سازه ها و سیستم ها، مصالح و فناوری های نوین، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اقتصاد و تاب آوری و حمل و نقل را از محورهای اصلی این کنفرانس عنوان کرد.

وی گفت: به ۸۰۰ مرکز علمی کشور نامه‌نگاری کردیم و ۷۲ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال گردید که ۲۵ مقاله مرتبط ، توسط هیئت داوران پذیرفته و ۱۲ مقاله به صورت شفاهی در این کنفرانس یک روزه ارائه میشود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.