رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سند نخستین خط آهن شهری که برای نخستین بار در دنیا در تهران اجرا شده است بر ضرورت طراحی روشی برای گسیل سرمایه ها به شهر تاکید کرد.

باید روش مناسبی برای سرمایه گذاری در تهران پیدا کنیم

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی پس از استماع گزارش معاون فنی و عمرانی شهردار تهران بر ضرورت طراحی روشی برای گسیل سرمایه ها به شهر برای تکمیل پروژه های عمرانی تاکید کرد.

وی گفت: تهران به توان سرمایه گذاران بخش خصوصی نیاز دارد اما آنقدر شرایط پیچیده است که بخش خصوصی سردرگم می‌ماند که چطور باید پروژه‌ای را انتخاب کند؟ که البته این فضای پیچیده از گذشته بوده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید روش‌هایی به کار گیریم که سرمایه‌ها به سمت پروژه‌های تهران گسیل شوند، گفت: با وضعیت کنونی شهرداری و بدهی‌ها قادر نخواهیم بود که پروژه‌های بزرگ را به سرانجام برسانیم.

هاشمی با بیان اینکه جالب است بدانید BOT توسط ناصر الدین شاه و برای خط راه آهن تهران – شاه عبدالعظیم اجرا شده که با طرف روسی یک تفاهم نامه یک صفحه‌ای امضا می‌کند که شیوه آن به مانند روش‌های BOT این زمان است.

وی افزود: حالا اگر ۵۰۰۰ صفحه هم متن BOT ما بشود باز هم باید به دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور بفرستیم و این مسائل باعث دلسردی می‌شود و بهتر است راه حل مناسبی برای سرمایه گذاری در تهران پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.