۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 581057

عضو کمیسیون انرژی مجلس از مخالفت اعضای کمیسیون متبوعش با افزایش قیمت حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷ خبر داد.

"بنزین" گران نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز(سه شنبه ۵ دی) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در این جلسه تبصره‌ها و پیشنهادات نمایندگان که در حوزه تخصصی کمیسیون انرژی مجلس بود، بررسی شد.

وی افزود: تبصره‌های لایحه بودجه  ۹۷ که مربوط به کمیسوین انرژی بود بررسی و در صورت آماده شدن فردا(چهارشنبه) و یا روز شنبه به کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ ارجاع می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در این جلسه بند(ج) که مربوط به افزایش قیمت حامل‌های انرژی بود، بررسی شد، گفت: اعضای کمیسیون انرژی با افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۹۷ مخالفت کردند که این تبصره نیز به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

شرفی درباره دلایل مخالفت نمایندگان با این تبصره، تصریح کرد:هدف از افزایش قیمت حامل‌های انرژی این بود که درآمدهای حاصل از افزایش قیمت در بخش تولید هزینه شود اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر سایر مولفه‌های اقتصادی اثر می‌گذارد، تصریح کرد:همچنین نمایندگان معتقد بودند که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد افزایش قیمت بنزین و گازئیل مردم را تحت فشار قرار می‌دهد.

شرفی تصریح کرد: نمایندگان همچنین معتقد بودند که شرایط اقتصادی به گونه‌ای نیست که هزینه‌های دولت را از جیب مردم تامین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.