زنجان-اعضای شورای شهر زنجان با ابراز نگرانی از اجرای پروژه‌های بدون مطالعه بر این باورند که مسکن‌های مهر واقع در حد فاصل جنوب غربی یا شمال‌غربی شهر زنجان و خط راه‌آهن زنجان به قزوین روی گسل واقع شده است.

نگرانی قرارگیری مسکن‌های مهر و راه‌آهن زنجان - قزوین روی گسل

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز جلسه شورای شهر زنجان به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله با موضوع زلزله آغار شد.

سجاد خدایی، سخنگوی شورای شهر زنجان با ابراز تاسف از عدم مطالعه درست از احداث پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان گفت: مسکن‌های مهر واقع در حد فاصل جنوب غربی یا شمال‌غربی شهر زنجان، خط راه‌آهن زنجان به قزوین و جاده ترانزیت زنجان به قزوین و همین طور آزادراه زنجان به تبریز بر روی گسل قرار دارند.

وی افزود: احداث پروژه‌های عمرانی یا درست ساخت مطالعه نشده و یا اینکه بعد از احداث پروژه‌های عمرانی، مطالعات انجام گرفته است.

سخنگوی شورای شهر زنجان با تقدیر از عملکرد هلال احمر زنجان در زلزله استان کرمانشاه گفت: هلال احمر زنجان سبب سرافرازی استان شد.

نمایندگان مجلس به فکر لابی‌گری برای انتصابات نباشند

احمد نصیری، رئیس شورای شهر زنجان با انتقاد از عملکرد قانونگذاری نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان مجلس برای اینکه به فکر قانون‌گذاری و اصلاح قوانین باشند به فکر لابی‌گری و انتصابات هستند.

وی با اشاره به اینکه قانون باید ملاک عمل قرار گیرد افزود: برخی از قوانینی که برای شهرداری زنجان وجود دارد مانع انتصابات مدیران در شهرداری می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از دولت بودجه می‌گیرند و برای انجام وظایف ذاتی خود به دنبال باج گیری از شهرداری هستند.

وی به مشکلات پیش رو در روند ساخت پل سید الشهدا اشاره و خاطرنشان کرد: نشتی آب در پل سید الشهدا به خاطر خرابی لوله‌های انتقالی آب شرب است و مسئول درست کردن این مشکل شرکت آب و فاضلاب است.

نصیری با بیان اینکه به خاطر زلزله خیز بودن ایران باید از حالا به فکر حل مشکلات باشیم، گفت: دیگر وقت پشت تریبون حرف زدن نیست و باید به فکر راه حل باشیم.

لزوم طراحی مسیر گردشگری در زنجان

حمیدرضا حمیدی با پیشنهاد طرحی برای جذب گردشگر در شهر زنجان گفت: باید طراحی و اجرای خط گردشگری در مرکز زنجان صورت‌ گیرد.

وی افزود: دو چالش اساسی در جذب توریست وجود دارد که یکی از آن‌ها معرفی مکان‌ها و دیگری نگه داشتن توریست در شهر است.

عضو شورای شهر زنجان گفت: با استفاده از خط گردشگری می‌شود مکان‌های تاریخی و فضاهای گردشگری را به همدیگر وصل و گردشگر را تشویق کرد تا همه آثار باستانی و گردشگری زنجان را مشاهده کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.