ایلام- رئیس قوه قضاییه در فرودگاه ایلام گفت: هدف از سفر دو روزه به ایلام بررسی مفصل کاستی های قضایی در استان و حل بحران این کاستی هاست.

بررسی کاستی های قضایی هدف سفر به ایلام

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله صادق آملی لاریجانی در بدو ورود به ایلام و در فرودگاه این شهر با بیان اینکه غرض اصلی از این سفر، حل و فصل کاستی های موجود در دستگاه قضایی و کارایی بیشتر دستگاه قضایی است، اظهارداشت: از دیگر اهداف این سفر تأمین نیازهای قضایی در استان به جهت ارائه خدمت بهتر و خدمت رسانی بیشتر به آحاد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در این دو روز برنامه های مختلفی در استان خواهیم داشت، افزود: دیدار با خانواده محترم شهدا و جانبازان، دیدار با کارکنان دستگاه قضایی در استان، دیدار با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری، دیدار با طلاب و حوزویان از مهمترین برنامه های ما در این دو روز خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: تلاش می کنیم با همکاری همه همکاران و دوستان، مشکلات موجود در دستگاه قضایی علی الخصوص در استان ایلام را کاهش دهیم.

گفتنی است سخنگوی قوه قضاییه، مشاور عالی رئیس قوه قضاییه و جمعی از معاونان دستگاه قضایی، رئیس قوه قضاییه را در سفر به ایلام همراهی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.