بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال اسکناس تقلبی در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

کشف بیش از یک میلیارد ریال اسکناس تقلبی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به نگهداری اسکناس های تقلبی در منزل خود می کنند مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مانه و سملقان موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند، افزود:

مأموران در اقدامی غافلگیرانه و هماهنگی با مقام قضایی دو متهم را دستگیر کردند.

 سردار مظاهری یادآور شد: مأموران در بازرسی از محل اختفای متهمان یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال وجه نقد تقلبی تعداد ۴۷ برگ  دلار تقلبی( ۱۰۰ دلاری ) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد: پلی با هرگونه اقدام مجرمانه به شدت برخورد می‌کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک آن را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۶۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از توقیف ۶۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ۹ ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهر توسط ماموران انتظامی این شهرستان به اجرا گذاشته شد .

وی افزود: در این راستا تعداد ۶۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت صداهای ناهنجار و همراه نداشتن مدارک و کلاه ایمنی توسط راکبان راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ حدادیان در پایان به تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجارشکنی در سطح شهرستان برخورد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.