مشهد- دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی به‌منظور حفظ ظرفیت این جشنواره و غنای اجرایی و محتوایی آن در سال‌های آینده، راه‌اندازی شد.

دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این جشنواره رسانه‌ای در خراسان رضوی، اظهار کرد: خراسان رضوی همواره یکی از استان‌های تأثیرگذار و مهم در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کشور به شمار می‌رود.

عباس محمدیان ادامه داد: این تأثیرگذاری در ابعاد مختلف موردتوجه قرار می‌گیرد اما نباید از نقش ابزارهای اطلاع‌رسانی در انتقال مفاهیم چشم‌پوشی کرد.

وی با یادآوری جایگاه مترقی رسانه استان، خاطرنشان کرد: رسانه‌های خراسان رضوی اعم از رسانه‌های مکتوب، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در چند سال اخیر رشد چشمگیری پیدا کردند که این رشد کمی، رشد کیفی را نیز به همراه داشته است.

وی افزود: در کنار رسانه‌های رسمی، رسانه‌های شکل‌گرفته در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام توانسته‌اند جای خود را در دنیای تودرتوی رسانه‌ها پیداکرده و در کنار رشد چشم‌گیر مخاطبان، تأثیری جدی بر معادلات رسانه‌ای نیز بگذارند؛ ازاین‌رو، نیاز است تا ارزیابی، رقابت و تلاش برای بهبود عملکرد رسانه‌ها به شکل مداوم و مستمر صورت گیرد.

محمدیان با اعلام خبر راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان رضوی، گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر که باهدف ارج نهادن به اصحاب رسانه استان برای دومین بار در مشهد برگزار می‌شود، ظرفیتی بکر برای رسانه‌های استان به شمار می‌رود که می‌توانند در بستری سالم و حرفه‌ای، کیفیت کار خود را به رقابت بگذارند.

وی اضافه کرد: به جهت حفظ این ظرفیت مغتنم و تکامل آن برای سال‌های آینده، دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی راه‌اندازی شد تا با کمک اهالی رسانه استان، بر غنای این جشنواره در سال جاری و سال‌های آینده بیفزاییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.