قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: باوقوع فتنه ۸۸ مردم با حضور در صحنه حماسه ۹ دی را خلق آفرینی و فتنه را تمام کردند.

خلق حماسه ۹ دی توسط مردم خط پایانی بر نقطه فتنه ۸۸ بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام مجید تلخابی عصر روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین که در سالن جلسات شهیدامامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در آیاتی از قرآن کریم بیان می کند« هرآنچه را که در زمین است ما آن را به عنوان زینت زمین قرار دادیم»؛ با استناد به این آیات می توان دریافت که فرصت هایی که برای انسان ایجاد می شود به عنوان زینت زمین بوده است تا اعمال انسان در این زمینه مورد امتحان قرار بگیرد و اعمال ها سنجیده شود.

وی افزود: امام حسن عسگری (ع) بیان می کند که دو خصلت در انسان وجود دارد که بالاتر از آن نیست که یکی از آن ایمان به خداوند و دیگری راضی کردن، امیدوارکردن و امید دادن مردم و خدمت به خلق است؛ ایمان باید زینت انسان قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی افراد در جهت ناراضی کردن مردم قدم بر می دارند که این خیانت به رهبر، نظام، دولت و مردم است، یادآور شد: اگر نظام سست شود هم مردم و نظام آسیب می بیند. 

تلخابی یادآور شد: همه مسؤولان در برابر مردم وظیفه بسیار سنگینی برعهده داریم تا با اشتیاق فراوان به مردم خدمت کنیم و اگر این خدمت به درستی انجام نشود خیانت به نظام، رهبری و مردم نباشد خیانت به آن است.

وی تصریح کرد: باوقوع فتنه ۸۸ مردم با حضور در صحنه حماسه ۹ دی را خلق آفرینی و فتنه را تمام کردند؛ اگر امروز نعمت انقلاب را داریم بقای آن برگرفته از حضور مردم همیشه در صحنه است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر عبودیت وجود داشته باشد، خدمت به مردم انجام می شود؛ اگر کسی به دنبال ایجاد زینت در خود است بهترین زینت ایمان است.

تلخابی خاطرنشان کرد: شاهرخی خدمات مختلفی را در استان قزوین انجام داده اند و آرزوی موفقیت برای وی با حفظ مسوولیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان داریم.

گفتنی است در این مراسم، از خدمات سیدسعیدشاهرخی معاون سابق سیاسی، امینیتی و اجتماعی استاندار قزوین تقدیر و علیرضا آتشگر به عنوان معاون جدید این بخش معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.