قزوین_ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان باید در جهت رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه های اجتماعی نظام تلاش کنند.

مسؤولان باید در جهت رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه های اجتماعی نظام تلاش کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، داوود محمدی عصر روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: شاهرخی منشأ خیر و برکت برای این استان بود.

وی افزود: شرح وظایف مختلفی برای معاون سیاسی و امنیتی استاندارقزوین در بخش های مختلف از جمله مشکلات مربوط به جامعه کارگری، ستاد مبارزه با مواد مخدر، موضوعات امنیت و آرامش تعریف شده است که وظیفه مهم تر آن، ارتقای قدرت نرم نظام است؛ این قدرت همان سرمایه های اجتماعی است که در اختیار داریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم که به عنوان سرمایه های اجتماعی نظام از بدو انقلاب اسلامی همواره موجب استحکام نظام در حوزه های مختف بوده است و مسؤولان باید بتوانیم به نحوی عمل کنیم تا رضایت عمومی جلب شود و سرمایه اجتماعی کشور و استان ارتقا یابد.

محمدی گفت: اگر فردی فعالیتی مناسبی را در دوره مسؤولیت های خود داشته باشد انجام دهد نام نیکی از او به جای خواهد ماند؛ هدف از این مسولیت ها این است که خدمتی از خود به یادگار برای مردم بگذاریم که به عنوان باقیات و صالحات ضبط شود؛ موظف هستیم در راستای امیدآفرینی نظام و مردم تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: اگر خدمتی به یادگار گذاشتیم، گلستانی ماندگار خواهد بود؛ برای شاهرخی در سنگر جدید در شهر همدان آرزوی توفیق و برای آقای آشناگربه عنوان معاون جدید امنیتی سیاسی استاندار قزوین نیز آروزی موفقیت دراین استان را داریم.

در این مراسم، معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، تلاش کرده ایم تا در حوزه های عمرانی و اقتصادی پروژه ها را جمع بندی کنیم.

منوچهر حبیبی یادآور شد: بازدیدهای مختلفی از شهرستان های استان قزوین توسط مسؤولان زیربط طی سال انجام می شود لذا از فرمانداران تقاضا داریم تا در این بازدیدها حضور داشته و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرند.

گفتنی است در این مراسم، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مدیران برخی از دستگاه های اجرایی استان قزوین و جمعی از مسؤولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

در ین مراسم، سیدسعید شاهرخی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی همدان معرفی و علیرضا آتشگر به عنوان جایگزین وی در استانداری قزوین منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.