تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل سایپا مغلوب شد.

شهرداری تبریز مغلوب سایپا شد/ باخت شهرداری ارومیه برابر شمس

به گزارش قدس آنلاین، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با انجام سه دیدار در شهرهای تهران، تبریز و ساری پیگیری شد. از ساعت ۱۶ در سالن فدراسیون والیبال شمس تهران میزبان شهرداری ارومیه بود که در پایان شمس موفق شد سه بر دو برابر شاگردان ساسان خداپرست به برتری دست یابد و همچنین نتیجه دور رفت را نیز تکرار کند.

شهرداری ارومیه در ست‌های بازی با امتیاز های ۲۵-۱۹، ۱۸-۲۵، ۱۹-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۱۵-۱۱ شکست خورد تا چهار برد و ۱۵ امتیاز به رده نهم سقوط کرد و شمس تهران هم با پنج برد و ۱۲ امتیاز جای ارومیه‌ای‌ها را در رده هشتم گرفت.

در دیگر دیدار همزمان تیم ساری ۲۱ که در لحظات پایانی به لیگ برتر بازگشت در سالن پیامبر اعظم رو در روی خاتم اردکان قرار گرفت که در پایان خاتم توانست سه بر دو به پیروزی برسد و دو امتیاز خارج از خانه را دشت کند.

شاگردان عباسعلی میرحسینی ست های بازی را با امتیاز های ۱۴-۲۵، ۲۵-۱۹، ۱۶-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۱۲-۱۵ به سود خود تمام کردند و ششمین بردشان را کسب کردند اما با ۱۷ امتیاز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رده هفتم باقی ماندند. ساری ۲۱ هم با چهار برد و ۹ شکست چهارده امتیازی شد و در رده نهم جدول ایستاد.

از ساعت ۱۶:۳۰ تیم رده دومی شهرداری تبریز در سالن شهید اقمی میزبان تیم رده چهارمی سایپا تهران بود که نارنجی پوشان دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک شاگردان عادل بناکار را در خانه از پیش رو بردارند.

سایپا که پس از نشستن محمد شعبان بر نیمکت هدایت این تیم در همه دیدارها به پیروزی رسیده ست های بازی را با امتیاز های ۲۰-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۸ و ۲۲-۲۵ به سود خود تمام کرد و انتقام شکست در دیدار رفت را نیز از حریف گرفت.

شهرداری تبریز هم که از آغاز دور برگشت بر نوار شکست قرار دارد و نشانی از تیم جنگنده دور رفت در آن دیده نمی شود با ۱۰ برد ۲۵ امتیاز است و در صورت پیروزی پیکان به رده سوم نزول می کند.

سایپا تهران هم با ۹ برد و ۲۷ امتیاز منتطر شکست پیکان و صعود به رده سوم است.

در نخستین دیدار هفته سیزدهم بانک سرمایه سه بر صفر رعد پدافند کاشان را شکست داد.

در آخرین دیدار ها نیز از ساعت ۱۷:۳۰ پیکان تهران به مصاف شهرداری ورامین رفته است و کاله مازندران با هاوش گنبد بازی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.